ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Κατηγορίες

  • Η ΘΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΕΤΥΜΟΛ.ΛΕΞΙΚΟΝ ΑΡΧ.ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΑΡΧΕΙΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • Tηλεοπτικές Προτάσεις

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ

  • Πρόσφατα σχόλια

    υποκειμενικός σχολια… on Ποιό ήταν το πραγματικό σχέδιο…
    Πετροβούβαλος on Ποιό ήταν το πραγματικό σχέδιο…
    foteini4 on “Οκτώβρη και δεν έσπειρε…
    Μέλια on Συλλογή ειδήσεων 1ης Οκτωβρίου…
    Μέλια on Συλλογή ειδήσεων 1ης Οκτωβρίου…
  • ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ,ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΑΝΗΚΟΥΝ

  • Ὑπογρᾶψτε γιά νά ξαναλειτουργήσῃ ΟΡΘΟΔΟΞΗ !

  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΞΕΧΝΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ…

  • ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΤΕ…

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ γιά γερμ.ἀποζημιώσεις

  • ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΝΕΟΝ ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΤΙΣ 10,ΠΙΟ…ΠΙΑΣΑΡΙΚΕΣ

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Συλλογή ειδήσεων 13ης Μαΐου 2013

Posted by Oπτήρας του Αβέρωφ στο Μαΐου 13, 2013

.

Χώρος για καταχώριση καθημερινών τίτλων ειδήσεων/links από το Διαδίκτυο

Όπως το πρώτο σχόλιο, γράφουμε/κοπιάρουμε τίτλο και link. Επειδή πρόκειται για ζωντανό σύνδεσμο, ενδέχεται να πάει το σχόλιό σας στα spam ή στα σχόλια για έγκριση, οπότε δείξτε υπομονή μέχρι να το καταλάβει κάποιος από τους διαχειριστές και να το εγκρίνει.

About these ads

114 Σχόλια to “Συλλογή ειδήσεων 13ης Μαΐου 2013”

  1. juliet said

    Δεν μπορεί και δεν πρέπει συμφωνία με τους Σκοπιανούς.

    http://www.voria.gr/index.php?module=news&func=display&sid=135189

  2. juliet said

    Η εξαπάτηση της πολιτικής ή πως λειτουργεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος…

    http://logia-starata.blogspot.gr/2013/05/blog-post_5791.html#more

  3. Φαίη said

    Larry McDonald (μέλος του κογκρέσου)

    Το Μάϊο του1983 ο Larry McDonald εμφανίστηκε σε μια εκπομπή (Crossfire) με τους Pat Buchanan και Tom Braden (ο Larry McDonald είναι στη μέση) οι οποίοι τον βομβάρδισαν με ερωτήσεις για την νέα του θέση ως πρόεδρο της John Birch Society. Ο Larry McDonald τους αντιμετώπισε με ευκολία απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με την συνωμοσία της ελίτ για μια Παγκόσμια Κυβέρνηση.

    Ο Larry McDonald βρέθηκε νεκρός τέσσερις μήνες μετά από αυτήν την συνέντευξη.

    • Φαίη said

      http://manifestliberty.com/wp-content/uploads/2012/07/CongressmanLarryMcDonald.jpg

      Η κινητήριος δύναμη των Ροκφέλερ και των συμμάχων τους είναι να δημιουργήσουν μια παγκόσμια κυβέρνηση που να συνδυάζει τον υπερκαταναλωτισμό και τον κομμουνισμό, όλα κάτω από την ίδια ομπρέλα, και όλα υπό τον έλεγχό τους. Μιλώ για συνωμοσία; Ναι αυτό κάνω. Είμαι πεπεισμένος ότι υπάρχει ένα τέτοιο σχέδιο σε διεθνές επίπεδο, σχεδιασμένο εδώ και γενιές και με απίστευτα κακές προθέσεις.

      Μέλος του κογκρέσου Larry McDonald, 1976

      • Πετροβούβαλος said

        Φαίνεται πως από το ’76 ως το ’83 δεν ενοχλούσε. Μετά άρχισε να ενοχλεί! Αυτό συνήθως σημαίνει πως έπρεπε να δοθεί το μήνυμα σε ανθρώπους που ειχαν αρχίσει να τον ενισχύουν!

      • Φαίη said

        Κάπως έτσι.
        Στην αρχή τον έλεγαν ‘συνομωσιολόγο’ και τα συναφή αλλά μόλις είδαν ότι άρχισε να αποκτά υποστηρικτές τον έφαγαν. Ούτως ή άλλως, πλησίαζε και η εποχή που οι ίδιοι θα μιλούσαν για παγκόσμια κυβέρνηση και δεν θα ήταν συνετό να τον επαλήθευαν με τα λόγια τους.

  4. Φαίη said

    Νέα μελέτη συνδέει τις γενετικά μεταλλαγμένες τροφές με την λευκαιμία.

    http://www.activistpost.com/2013/05/new-study-links-gmo-food-to-leukemia.html

  5. juliet said

    Η ανάπτυξη που λέγαμε ……

    http://www.creteplus.gr/news/problimata-paraggelies-rouhon-kai-papoutsion-irakleio-47513.html

  6. Φαίη said

    Γενετικά μεταλλαγμένες τροφές και Monsanto.

  7. Φαίη said

    Η σύνδεση του βομβιστή της Βοστώνης με τη CIA.

    Ο θείος Ruslun, οι βρώμικες διασυνδέσεις με τον Graham Fuller – πρώην ανώτερος υπάλληλος της CIA, η ανάμειξή του με USAID (εργαλείο του Υπ. Εξ. της Αμερικής και της CIA), η ανάμειξή του με το ‘The Congress of Chechen International Organizations’ που χρηματοδοτούσε τους εξτρεμιστές ισλαμιστές στην Τσετσενία, και γιατί τον λάτρεψαν τα ΜΜΕ.

    Απίστευτη πλεκτάνη, απίστευτη βρώμα. Αυτά δεν θα τα μαθαίναμε ποτέ αν δεν υπήρχαν τα εναλλακτικά μέσα ενημέρωσης.
    Τα πληρωμένα παπαγαλάκια των ΜΜΕ παγκοσμίως ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ

    ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΓΤΠΚ “ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ”

  8. Φαίη said

    Το WeAreChange έρχεται αντιμέτωπο με τον επιστημονικό σύμβουλο του ομπάμια, τον John P. Holdren για τις θέσεις του στον έλεγχο του πληθυσμού.

  9. Φαίη said

    Αλλαγή του παγκόσμιου εμπορικού «σκηνικού»; Ε.Ε. και Η.Π.Α ξεκινούν συνομιλίες για δημιουργία ζώνης ελεύθερου εμπορίου

    ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2013/05/allagh-tou-pagkosmiou-emporikou-skhnikou-hpa-kai-e-e-xekinoun-synomilies-gia-dhmiourgia-eleftherhs-emporikhs-zwnhs.html#ixzz2TAdI1ffG

    • Πετροβούβαλος said

      Που σημαινει πως η “παγκόσμια διακυβέρνηση” μάλλον αναβάλλεται! :mrgreen:

      • Φαίη said

        Θα μπορούσε ναι.
        Εκτός αν δεν φαγωθούν στο τέλος για να έρθει ένας τρίτος να κυριαρχίσει πάνω στα συντρίμια.

      • Φαίη said

        διόρθ.
        εκτός αν φαγωθούν στο τέλος για να έρθει ένας τρίτος να κυριαρχίσει πάνω στα συντρίμια.

      • Πετροβούβαλος said

        Ή τους βάλει ο τρίτος να φαγωθουν…

  10. Φαίη said

    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ: Η αποσταθεροποίηση της Συρίας είχε προγραμματιστεί από το 2000

    ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2013/05/pagkosmio-siwnistiko-sxedio-h-apostatheropoihsh-ths-syrias-eixe-programmatistei-apo-to-2000.html#ixzz2TAkH1a5p

  11. Φαίη said

    Η ΑΤΖΕΝΤΑ 21 ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ

    ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2013/05/h-atzenta-21-ylopoieitai-mprosta-sta-matia-mas.html#ixzz2TAkfi16M

  12. Πετροβούβαλος said

    Βομβιστική τρομοκρατική επίθεση στη Βεγγάζη της Λιβύης, κοντά σε νοσοκομείο! Τουλάχιστον 9 νεκροί μέχρις στιγμής: http://www.bbc.co.uk/news/world-africa-22509303

  13. juliet said

    Δέσμευση Τσίπρα για ακύρωση μνημονίου ….

    http://www.voria.gr/index.php?module=news&func=display&sid=135294

  14. juliet said

    http://www.defencenet.gr/defence/item/%CE%B2%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%86%CE%AC%CE%BA%CE%B7%CF%82-%CE%B7-%CE%BF%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CE%AF%CE%B1-%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B1%CE%B8%CE%BB%CE%AE%CF%84%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF-%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%87%CF%81%CE%AD%CE%BF%CF%82

  15. Πετροβούβαλος said

    Πέθανε η Ελληνίδα ηθοποιός Νίκη Τριανταφυλλίδη: http://whoiswhogreece.wordpress.com/2013/05/13/niki-triantafilidi/

  16. juliet said

    Σημίτης , Παπανδρέου , Πάγκαλος για την διαφθορά, τότε και τώρα…..

    http://logia-starata.blogspot.gr/2013/05/blog-post_2161.html#more

  17. “Να στείλουμε στρατό σε Ελλάδα, Πορτογαλία, Κύπρο” – Έκθεση γερμανικού υπουργείου αμύνης

    http://www.defencenet.gr/defence/item/%CE%BD%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B5%CE%AF%CE%BB%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B5-%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%84%CF%8C-%CF%83%CE%B5-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CF%81%CF%84%CE%BF%CE%B3%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%B1-%CE%BA%CF%8D%CF%80%CF%81%CE%BF-%CE%B6%CE%B7%CF%84%CE%AC-%CE%AD%CE%BA%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%85%CF%81%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%BF-%CE%AC%CE%BC%CF%85%CE%BD%CE%B1%CF%82

  18. Ιωάννης. said

    ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΗΛΑΤΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ

    http://pneymatiko.wordpress.com/2013/05/11/%CE%B1%CF%86%CE%B9%CE%B5%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B7%CE%BB%CE%B1%CF%84%CE%B7-%CE%BA%CF%89%CE%BD%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BD/

    • Πετροβούβαλος said

      Οι τελευταίοι 5 πρωθυπουργοί είναι: σαμαράς, παπαδήμος, γάπατο, Κ.Κ.β’, σημίτης και σιδερένιος. Άρα no problem με τον δράκουλα, έτσι; Μάλλον όχι…

    • Πετροβούβαλος said

      Και: “α) Θα ήταν ένα τεράστιο κεφάλαιο στο επίπεδο της διεθνούς διπλωματίας αυτή την στιγμή η Βασιλική οικογένεια”.

      Είτε είναι ιστορικά ΑΣΧΕΤΟΣ, είτε είναι στο payroll του πανηλίθιου πρώην άνακτα!

    • Ιωάννης. said

      Πετροβούβαλε, δεν συμφωνώ και τελείως με το άρθρο που κοινοποίησα,η βασιλεία έχει κάνει και αυτή πολλά λάθη,όμως δεν ήταν αυτή που μας οδήγησε ως εδώ!!Κοίτα που μας έφτασε η …αβασίλευτη κοινοβουλευτική δημοκρατία που μας έφερε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής ο πρεσβύτερος!!!!Βρες μου όμως σε παρακαλώ έναν!!Έναν και μόνον σημερινό πολιτικό που να δάκρυσε για την πατρίδα ακριβώς όπως ο τέως Κωνσταντίνος!!

      • Πετροβούβαλος said

        Ναι, δάκρυσε αφού:
        1. Έδωσε αφορμή στον αρχιπροδότη πατέρα του σιδερένιου να κάνει “ανένδοτο”, παραβιάζοντας ευθέως το Σύνταγμα.
        2. Προετοίμασε πραξικόπημα και αναγνώρισε πραξικόπημα επειδή δεν είχε ούτε μυαλό ούτε κότσια.
        3. Πήρε από το Ελληνικό δημόσιο σε συνεργασία με πασοκόσκυλα και ΝΔτες ούτε ξέρω πόσα δις για τη βασιλική περιουσία, τα οποία κατά δήλωσή του θα επέστρεφε στην Πατρίδα μέσω ιδρύματος και ουδέποτε επέστρεψε.
        4. Έβγαλε από την Πατρίδα Εθνικά κειμήλια και αρχαιότητες τα οποία Κύριος οίδε που βρίσκονται, σαν κοινός αρχαιοκάπηλος, συνάδελφος του δράκουλα.
        5. Έκανε ότι περνούσε απο το χέρι του για την τέλεση στην Ελλάδα των άθλιων Ολυμπιακών αγώνων της ντόπας και της κονόμας (ειναι μέλος της ΔΟΕ, όπου συχνάζουν όλα τα λουλούδια της διεθνούς σαπιλας)
        6. Έδωσε στη μεταπολίτευση, κάθε δυνατο άλοθι που περνούσε απο το χέρι του, δια της αθλιας και καθόλου “βασιλικής” συμπεριφοράς του.
        κλπ.

        Και μετά δάκρυσε… κι εγώ θα μασήσω…

      • Πετροβούβαλος said

        Το ότι ένας ειναι 1000 φορές παναθλιος, ΔΕΝ αθωωνει τον 999 φορες πανάθλιο!

      • Σουλιώτης said

        Σου βρηκα εγω εναν… ( που “προερχομαι” απο το κεντρο )

      • Σουλιώτης said

        Η οικογενεια Γλυξμπουργκ, με το εμεσο αβανταρισμα των γερμανων ειναι υπευθυνη για την μικρασιατικη καταστροφη, κατα τη γνωμη μου. Μοναδικη εξαιρεση ο διαδοχος βασιλειας Αλεξανδρος, που αν δεν πεθαινε τοσο νεος, σιγουρα θα τον ειχαν αποκληρωσει…

        Ο Βενιζελος μπορει να μπηκε στον αππ χωρις να του εχουν υποσχεθει ανταλαγματα απο την αρχη, αλλα σημασια εχει οτι μετα τα ΠΗΡΕ, και μαλιστα κοντεψαμε και την πολη και τη μικρασια να παρουμε με τη συνθηκη των σερβων…..
        Αρα ακυρο ειναι το επιχειρημα μερι ανταλαγματων του βασιλεια.

        Οπως ακυρη ειναι και η υποτιθεμεη ουδετερη σταση στον αππ του βασιλεια, αφου οι γερμανοι μας ειχαν υποσχεθει ανταλαγματα,
        μονο και μονο αν παραμεναμε ουδετεροι. Και τα οποια ομως ανταλαγματα για να μας τα δωσουν θα επρεπε πρωτα να …νικουσαν….

        Το οτι βεβαια η συζηγος του βασιλεια ηταν η αδεφη του γερμανου αυτοκρατορα που διενεργουσε τον αππ, εινα απλη τυχη….
        ουτε ηταν γαμος σκοπιμοτητας αυτος οπως ολοι οι γαλαζοβασιλοκοι γαμοι….

        Ο Βενιζελος τις εκλογες του 1920 τις προκαλεσε γιατι πεθανε ο βασιλειας Αλεξανδρος που τον υποστηριζε

      • Πετροβούβαλος said

        Μεγάλη κουβέντα Σουλιωτη! Πολύ μεγάλη κουβέντα!

      • Σουλιώτης said

        Αποτελεσμα του θανατου του βασιλεια Αλεξανδρου , ηταν να επιστρεψει στη θεση του οπατερας του με ολη την υπολοιπη οικογενεια
        και αυτο να στρεψει ενεντιον μας τους αγγλογαλους και να γινει η μικρασιατικη καταστροφη ,κατα πολλους ιστορικους.

        οπως ειχε πει ενας ξενος ιστορικος, το δαγκωμα μιας μαιμους(!) προκαλεσε το θανατο εκκατομυριων ελληνων, και την οριστικη παυση του ενος πνευμονα του ελληνισμου, της μικρασιας

      • Ιωάννης. said

        Nαι βρε Πετροβούβαλε,πράγματι είχε πολλές αμαρτίες ο τέως Κωνσταντίνος,όμως η ίδια η χούντα ήταν αυτή που τον κυνήγησε στο τέλος,ενώ και η συμβολή του στις ζημιές που υπέστη ο ελληνισμός από χούντα και έπειτα, πολύ μικρότερη συγκρτικά με την ανάλογη των πολιτικών που εώς τώρα μας κυβέρνησαν και συνεχίζουν!!
        Και όσο για τα αρχαία κειμήλια που άρπαξε;;;Αυτός απλά τα άρπαξε,εμείς όμως καταστρέφουμε αυτά που παρέμειναν στην Ελλάδα!!

        http://olympia.gr/2013/05/12/%CF%84%CE%B1-%CE%BC%CF%80%CE%B1%CE%B6%CF%89%CF%83%CE%B1%CE%BD%CE%B5-%CE%BF%CE%BB%CE%B1-%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%B7/

        Και μην νομίσεις ότι είμαι και κάνας απολογητής του τέως βασιλιά,απλά προσπαθώ να είμαι κατα το δυνατόν αντικειμενικός!!
        —————————————————————————————-

        Βρε Σουλιώτη,ο Καραμανλής ο πρεσβύτερος,ανήκει πλέον στο υπερπέραν!!!Εγώ είπα για έναν οποιονδήποτε σημερινό(και φυσικά εν ζωή) πολιτικό!!!Έχει γούστο να διαβάζουν τα σχόλια μας οι της ΧΑ και να δούμε σε καμία τηλεοπτική εκπομπή τον Μιχαλολιάκο να κλαίει!!!!

      • Ιωάννης. said

        Βρε Σουλιώτη δεν έχω λόγο να μην συμφωνήσω μαζί σου,όμως ο σημερινός εν ζωή τέως,ήταν αγέννητος κατα την διάρκεια της μικρασιατικής καταστροφής!!!

      • Σουλιώτης said

        Οι “συνομωσιολογοι” λενε οτι η μαιμου που δαγκωσε τον Αλεξανδρο ειχε λυσσα που της ειχαν βαλει οι Βενιζελικοι.
        Αλλα εγω αναρωτιεμαι, γιατι να το κανουν αφου ο Αλεανδρος ηταν ο μονος συμμαχος του βενιζελου, και τον οποιο μαλιστα ο Βενιζελος τον εκανε ο,τι ηθελε…. Τοσο συνωμοσια να παιζει πια? Τοσο καταχθονιος να ηταν ο Βενιζελος ?
        Μηπως τελικα τον θανατο του Αλεξανδρου τον προκαλεσαν αλλοι, που ηταν υπερανω κα ιτου Βενιζελου ?
        ή ηταν απλη τυχη ? και απο το δαγκωμα μιας μαιμους οδηγηθηκαμε στον ολεθρο? που αυτο θυμαμαι και η γιαγια που το ελεγε…..
        Οχι απλα μεγαλη, τεραστια κουβεβτα Πετρο, και γι αυτο οπως ειδες φροντισα να φανερωσω την πολιτικη μου “προελευση” για να μη φανει οτι το παιζω αντικειμενικος

      • Σουλιώτης said

        Απλως ηθελα να πω Ιωαννη τι εκαναν οι παπουδες του. βεβαι θα μου πεις μπορει αυτος προσωπικα να ειναι καλος, οπς ηταν κατ εμε και ο Αλεξανδρος, δεν ξερω…

      • Πετροβούβαλος said

        Ιωάννη, ο Κωνσταντίνος είναι ο βασιλιάς εκείνος που άφησε τις κερκόπορτες ανοικτές! Όπως κι αν το δει κανείς. Συγκριτικά, ο Παπαδόπουλος “φαγώθηκε” επειδή ΔΕΝ άφησε τις κερκόπορτες ανοικτές. Προφανώς έκανε κι αυτός ολέθρια σφάλματα, όμως αυτός ΔΕΝ ήταν συνταγματικός μονάρχης, ήταν δικτάτορας! Και δεν σε θεωρώ απολογητή, συζητηση κάνουμε…

        Σουλιώτη, ο Βενιζέλος, το ’20 ΗΞΕΡΕ πως θα χάσει τις εκλογές, αλλιώς θα ήταν ηλίθιος, που αποδεδειγμένα δεν ήταν! Εντολή πήρε και εντολή εξετέλεσε! Χωρίς να δικαιώνεται ο Κωνσταντίνος, όχι όμως για αποδοχή εντολών, αλλά για ολέθρια εσφαλμενους υπολογισμούς!

      • Σουλιώτης said

        Αρα συμφωνουμε οτι οποιος δακρυζει δε σημαινει απαραιτητα οτι ειναι και καλος !

      • Ιωάννης. said

        Εννοείται αγαπητέ Σουλιώτη,όμως μπορείς να δώσεις και άλλη έστω αυθαίρετη εξήγηση!!Ίσως και να έχει μετανιώσει για κάποια πράγματα!!!Γι αυτό και η συγκίνηση ίσως!!

      • Σουλιώτης said

        Ναι ομως Πετρο αυτες οι εκλογες ηταν αρηκτα σνδεδεμενες με το θανατο του Αλεξανδρου. Απο τι στιγμη που η Ελλαδα εμεινε χωρις βασιλεια, δεν μπορουσε να κανει αλλιως. Λες να τις εκανε τις εκλογες κι αν δεν πεθαινε ο Αλεξανδρος ? Δεν ξερω.
        Αλλα σε καθε περιπτωση το να θεωρουμε λαθος του Βενζελου τις εκλογες, σημαινει παραδοχη της ανικανοτητας ολων των αλλων εναντι του ιδιου. Γιατι αν ηταν οι αλλοι που θα ερχοταν μετα το Βενιζελο να ειναι πατριωτες και ικανοι τοτε ποιο ηταν το προβλημα?
        Αν ο βασιλειας πατερας του Αλεξανδρου δεν ητνα γερμανοφιλος….

      • Σουλιώτης said

        Μπορει Ιωαννη…Δεν ξερω κι αν ισχυει κατι που φερεται να ειπε ο Παισιος για τον Κωνσταντινο….

      • Σουλιώτης said

        κατι καλο εννοω

      • Ιωάννης. said

        Σουλιώτη κατάλαβα ποιά προφητεία του Παισίου λες!!

        …Τότε, ο βασιλιάς Κωνσταντίνος θα συμβάλλει, ως μεσάζοντας, να δοθεί η Πόλη
        στην Ελλάδα. Είναι ευλαβής, είναι καλός..

        ¨

      • Πετροβούβαλος said

        Σουλιώτη, νομίζω πως το “Γερμανόφιλος” είναι απλοποίηση. Και ο Ιωάννης Μεταξάς ήταν Γερμανόφιλος.

        Όσο για τις εκλογές, δεν μιλάμε για λάθος, μιλάμε για ΕΓΚΛΗΜΑ, και μόνο από το γεγονός ότι έγιναν κατά τη διάρκεια πολέμου. Ανάμεσα σε πολλά άλλα εγκλήματα του Βενιζέλου.

        Επιστρέφω σε 20′.

      • Σουλιώτης said

        Αυτην λεω Ιωαννη ! :-)

        Πετρο, ο Ιωαννης Μεταξας ομως την καταλληλη στιγμη, αφησε τις οποιεσδηποτε φιλιες και τους τσακισε, και μαλιστα οσο κανεις.
        Εξ αιτιας του Μεταξα εχασαν τον πολεμο! Δεν εμεινε… ουδετερος!

        Εστω η ουδετερη σταση του ευνοουσε τη γερμανια. Οι γερμανοι μας υποσχονταν ανταλαγματα, αν μεναμε απλως ουδετεροι!

        Το γερμανοφιλος απο μονο του δεν ειναι απλοποιηση. απλοποιηση ειναι η ιστορια οταν την βλεπουμε χωρις….. συνομωσιες, ή χωρις εστω καποια πραγματα που μας κρυβουν και πο μπορει καποιος να βρει με ψαξιμο. Και γι αυτο αρα μπορει να κανω λαθος!

      • Σουλιώτης said

        * Εστω η ουδετερη σταση του ευνοουσε τη γερμανια. Οι γερμανοι μας υποσχονταν ανταλαγματα, αν μεναμε απλως ουδετεροι!

        για το βασιλια ειναι αυτο

      • Πετροβούβαλος said

        Συμφωνώ απολύτως! Η ιστορία, μεταξύ άλλων, παρέχει το τεράστιο πλεονέκτημα να κρίνονται οι ηγέτες αποκλειστικά εκ του αποτελέσματος. Ψάξιμο, στοιχεία και δυνατότητα να αλλάζουμε οπτική όταν τα στοιχεία το επιβάλουν. (Ένας που αλλάζει οπτική συνεχώς)

      • Γιώργης said

        Σουλιώτη, δέν στράβωσαν μόνο οἱ Ἀγγλο-γάλλοι στὴν Μικρασιατικὴ Καταστροφὴ… Οἱ Γερμανοὶ ἐκπαίδευαν ΜΥΣΤΙΚΑ τὸν στρατὸ τοῦ Κεμάλ… Καὶ οἱ Ρῶσοι ἐπίσης…
        Τί συνέβη καὶ μετὰ τήν συνθήκη τῶν Παρισίων τὸ 1919 χάσαμε τὸ σύμπαν μέσα σὲ ΜΟΛΙΣ τρία χρόνια…;;; Δὲν ἤταν μόνον ἑλληνικὸ τὸ «φταίξιμο»…

      • Σουλιώτης said

        Οι Αγγλογαλλοι υποτιθεται οτι στραβωσαν γιατι ο βασιλιας Κωνσταντινος Α ηταν γαμπρος του ηττημενου πλεον γερμανου αυτοκρατορα.
        Τωρα αν οι γερμανοι εκπαιδευαν τους κεμαλικους ουτως ή αλλως αποδυκνυει ποσο λογαριαζαν φιλιες και ποσο απατηθηκε και ο Κωνσταντινος που τους ας πουμε αβανταρε….Οσο για τους ρωσους δεν ηταν ρωσοι, ηταν σταλινικοι….

        Δηλαδη Πετρο αν εσυ αγωνιζεσαι επιτυχως για κατι (και εκ του αποτελεσματος) και καποια στιγμη αφησεις(αναγκασικα?) να σε διαδεχτω εγω και εγω τα κανω θαλασσα, ποιος απο τους δυο θα εχει αποτυχει εκ του αποτελεσματος ?
        Εκτος αν εννοεις του αποτελεσματος υπο την ευρυτερη εννοια.

        Αυτο παντως με το θανατο του Αλεξανδρου, ενω ειναι τοσο σοβαρο, και εκρινε τις εξελιξεις δεν βλεπω κανεις να το αναφερει οταν μιλαει για τα γεγονοτα αυτης της περιοδου, τοσο που αναρωτιεμαι μηπως το αγνοουν και ως γεγονος…

      • Σουλιώτης said

        *Οι Αγγλογαλλοι υποτιθεται οτι στραβωσαν γιατι ο βασιλιας Κωνσταντινος Α, που ηρθε το 1920 στη θεση του κεκοιμημενου γιου του Αλεξανδρου, ηταν γαμπρος του ηττημενου πλεον γερμανου αυτοκρατορα.

        Ο Αλεξανδρος υπηρξε το μονο μελος της δυναστειας και βασιλιας της Ελλαδας που ειχε επιλεξει ελληνιδα συζηγο…

      • Σουλιώτης said

        Βγαινω εξω

      • Πετροβούβαλος said

        Υπό την ευρύτερη έννοια εννοώ και η περίπτωση της αναγκαστικής διαδοχής ΔΕΝ είναι η περίπτωση Βενιζέλου. Και δεν νομίζω πως οι εξελίξεις κρίθηκαν από τον θάνατο του Αλεξάνδρου.

        Καλή συνέχεια.

      • Σουλιώτης said

        κριθηκαν απο τον πατερα του, που τον διαδεχτηκε
        επισης καλη συνεχεια

      • Γιώργης said

        Σωστὴ ἠ παρατήρησι γιὰ τὸν Ἀλέξανδρο…. Καὶ δε νομίζω νὰ ἀγνοοῦν τίποτε…
        Ὅλες οἱ μεγάλες «Δυνάμεις» στράβωσαν «ξαφνικὰ» καὶ μᾶς ἔριξαν στὸν Καιάδα… Γιατὶ, ρωτῶ ἐγώ.
        Κάποιοι λένε ὅτι ὅταν ἡ Ἐλλάς πῆρε διαταγὴ νὰ σταματήση τὴν προέλασι καὶ νὰ μείνη στὰ ἤδη κεκτημένα, δὲν «συμμορφώθηκε»… ἐγὼ πού ἁπλὰ λέω τό ἐξῆς: Ὁ ἑλληνικὸς στρατὸς ἤταν ἕτοιμος νά μπῆ στήν Ἄγκυρα, πράγμα πού σήμαινε τὴν κατάλυσι τοῦ Τουρκικοῦ Κράτους! Ὁ Κεμάλ εἶχε μεταφέρει τὴν πρωτεύουσα ἀπὸ τήν Πόλι στήν Ἄγκυρα. Παράλληλα, ἠ ἀνατροπὴ τῶν στρατιωτικῶν ἰσορροπιῶν ΚΑΙ ἀπὸ λάθη τῆς ἑλληνικῆς πλευρᾶς (!!!) σὺν τὴν κόπωσι τοῦ στρατεύματος μετὰ ἀπὸ 3 1/2 χρόνια ἐκστρατείας ἤταν καθοριστικὰ ἀπὸ αὐτὴν τήν πλευρὰ καὶ πέραν τῶν ὅποιων περαιτέρω πολιτικῶν ἀποφάσεων στὴν Ἑλλάδα. Ἠ ἤττα στὸ Ἀφιὸν Καραχισάρ ἤταν ἠ ἀρχὴ τοῦ τέλους.
        Τὸ μέτωπο κατέρρευσε σέ λίγες μέρες… ΕΑΝ εἴχαμε ἀντέξει τὴν τουρκικὴ ἀντεπίθεσι, ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΙΔΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ… καὶ πολὺ περισσότερο γιὰ τοὺς …τούρκους. ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΩΣ ΚΡΑΤΟΣ…

      • Πετροβούβαλος said

        Γιώργη, συνυπολόγισε και τον ολέθριο Εθνικό διχασμό! Πολλοί οι παράγοντες της εξίσωσης…

      • Γιώργης said

        Τὸ ἀνέφερα. Ἀλλὰ πέραν αὐτῶν… Τό μέτωπο κατέρρευσε. Ὁ Κεμάλ τὰ εἶχε κάνει «πλακάκια» μὲ τοὺς Γάλλους ὅπως εἶπε καὶὁ Σουλιώτης καὶ ἐπωφελήθηκε σὲ ἠθικὸ, ὀργάνωσι καὶ ἀνώτερο στρατιωτικὸ ἐξοπλισμό. Αὐτὰ κρόνουν τὶς μάχες. Ἀντίθετα, στήν Ἑλλάδα ἀντικατέστησαν (…!!!) πολλοὺς ἔμπειρους ἀξιωματικοὺς ἀπό τὸ μέτωπο καὶ τοὺς ἔφεραν στὴν Ἑλλὰδα…! Ποιὸς ἀπὸ τὴν κυβέρνησι Γουναρη ἔκανε τέτοια ἐγκλήματα…, ἐν καιρῷ πολέμου;

      • Πετροβούβαλος said

        Εξκιούμι, ποιός έκανε ΕΚΛΟΓΕΣ εν καιρώ πολέμου;

      • Γιώργης said

        Τὸ ἴδιο «πράγμα» εἶναι…. Οὶ κατοπινοὶ λοιπόν βγῆκαν ΚΑΙ μὲ τὸ ἐπιχείρημα τῆς διακοπῆς τῶν ἐχθροπραξιῶν… Ἔτερον ἐκάτερον. Ἀλλὰ ΔΕΝ ἀδυνατίζεις τὸ στράτευμα μὲ τέτοιες ἀποφάσεις….
        Ἀκόμα… Ὁ Κεμὰλ άντεπιτέθηκε πολύ «διαβασμένος» γιὰ τήν κατάστασι τοῦ Ἑλλ.Στρατοῦ. Ποιοὶ τόν «ἐνημέρωσαν»… -λέγε με- «Σὐμμαχοι»…;;;

      • Πετροβούβαλος said

        Σαφώς! Και εκ τούτου λύνονται οι απορίες για το ρόλο του Βενιζέλου! Όπως και για την έλλειψη διορατικότητας του Κωνσταντίνου!

      • Γιώργης said

        Ὁ Σουλιώτης ἔδωσε μιὰ ἀπὸ τὶς καλύτερες ἐκδοχὲς κατὰ τὴν γνώμη μου: Ὁ Βενιζέλος μεγάλωσε καὶ κατόπιν καθήλωσε τὴν Ἑλλὰδα ἐκεῖ ποῦ τήν μεγάλωσε. Αὑτὸ ὅμως δε ἀναιρεῖ τὰ ὅσα ἐγώ ισχυρίζομαι
        καὶ τὰ ὁποία θά εἶχαν «ἐξουδετερώσει» τρόπον τινὰ, τὶς ὅποιες ἐπιλογὲς ἀπ’ ὅπου (ἐντὸς Ἑλλάδος) κι ἄν ἔγιναν. Τὰ νήματα πάλι ἐκινοῦντο ἀπὸ «ἔξω»… Ξαναρωτάω το «γιατί»… Τόσες συνθῆκες ΥΠΕΡ τῆς Ἑλλαδος (Παρίσι 1919, Λονδίνο 1920, Συνθ. Σεβρῶν) ἀνατράπηκαν μέσα σὲ δύο χρόνια…
        Ἴσως εἶναι καὶ πάλι «σωστὴ» ἡ ἐρμηνεία τοῦ Σουλιώτη ἐδῶ, περί ἤττας Γερμανῶν, ἀλλὰ προσωπικὰ δὲν μοῦ άρκεῖ…

      • Πετροβούβαλος said

        O Bενιζέλος σαφώς εκμεταλεύτηκε τη βούληση των “συμμάχων” να διαλύσουν την Οθωμανική αυτοκρατορία! Αλλά από εκεί μέχρι να διεκδικήσει ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ αυτό που δικαιούται η Ελλάς, τη στιγμή που το “παιχνίδι” έγινε απρόβλεπτο, απέχουμε παρασάγγας. Ο Βενιζέλος υπάκουε σε έναν αφέντη εκτός Ελλάδος. Πιθανόν (πιθανόν λέω) αυτό να μην αναιρεί τον πατριωτισμό του, αναιρεί όμως την αποτελεσματικότητά του.

        Γιατί η ουσία των “ασκήσεων επί χάρτου” που κάνουμε, είναι κατά τη γνώμη μου ακριβώς στο σημείο που το “παιχνίδι” έγινε απρόβλεπτο, κι αυτό ταυτίζεται με την προκήρυξη των εκλογών! Και οι “σύμμαχοι” που τις επέβαλαν, και ο Βενιζέλος, γνώριζαν πως θα επαναφέρουν στο θρόνο τον Κωνσταντίνο!

      • Σουλιώτης said

        Οι “συμμαχοι” τον ενημερωσαν. Το ιδιο πραγμα λεμε. Αφου οι συμμαχοι μετα τον ερχομο του γερμανογαμπρου βασιλια πηραν το μερος των κεμαλικων.
        Απο αυτο πως βγαινει το συμπερασμα του Πετρου οτι φταιει ο Βενιζελος? Το αντιθετο βγαινει, οτι ο βασιλιας φταιει. και πριν το πολεμο οι “συμμαχοι” ειχαν προκαλεσει λιμοκτονια στην Αθηνα για να αναγκασουν το βασιλια να φυγει. Φαινεται οτι οποτε ειχαμε τον βασιλια οι “συμμαχοι” εξαγριωνονταν. Παντως οι βασιλικοι γαμοι δεν επαιζαν κανενα ρολο, ετει γινονταν ?
        Εκτος κι αν ηταν και οι δυο προδοτες και ο βενιζελος σκοτωσε υπουλα τον Αλεξανδρο για να ερθει ….ο γερμανο-πατερας του και να δωσει στους ξενους την αφορμη που εψαχναν
        Επισης και η κυβερνηση Γουναρη που λεει ο Γιωργης ενω ειχε κερδισει τις εκλογες με συνθημα την αποσυρση απο τον πολεμο,
        τελικα οχι μονο δεν εμεινε στα ορια που ειχε κερδισει ο Βενιζελος αλλα προσπαθησε και να τα επεκτεινει.
        Η καταστροφη δεν ηρθε απο την διαδικασια των εκλογων αλλα απο τους χειρησμους αυτων που ανελαβαν.
        Γενικα θα μεινω σε αυτο που λεει ο Γιωργης οτι ολες οι μεγαλες δυναμεις στραβωσαν “ξαφνικα”….
        μαζι με ολα αυτα ειναι και ο ρολος του Βασιλη Ζαχαρωφ, που μετα τη φυγη Βενιζελου σταματησε να στηριζει οικονομικα τον ελληνικο στρατο.

      • Σουλιώτης said

        και στο οτι δεν τηαν μονο ελληνικο το φταιξιμο

        δεν βγηκα τελικα εξω

      • Γιώργης said

        Σωστὴ ἡ παρατήρησι στὸ «ἐπι χάρτου»!
        Πατριωτισμὸς καὶ «πειθαρχία» σέ ἀφέντες ἐκτὸς Ἑλλὰδος ΔΕΝ νοοῦνται. Τελεία καὶ παῦλα.
        Τώρα, γιὰ ἐπαναφορὰ Κωνσταντίνου «ἐκ τῶν προτέρων»…;
        Ἄλλωστε μὲ ποιὸ ἐπιχείρημα ὁ Ε.Β. προκήρυξε ἑκλογὲς;

      • Σουλιώτης said

        Αρα τοτε Γιωργη, δεν ηταν τυχαιος ο θανατος του Αλεξανδρου

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ποῦ εἶσαι βρέ Σουλιώτη;;; :)
        Χριστός Ἀνέστη….

      • Σουλιώτης said

        Που να ειμαι βρε Μαρια….. εδω στην παιλοελλαδιτσα μας αγωνιζομαι και τυρανιεμαι… οπως ολοι
        Αληθως Ανεστη και προσωπικα! :-)

      • ΜΑΡΙΑ said

        Στήν Ἑλλαδάρα μας,νά λές βρέ….μέ τούς ἀχαΐρευτους κι ‘ἀνάξιους κατοίκους ;)
        Τί φταίει ἡ Πατρίδα μας,μ’ἐμᾶς τά ρεμάλια πού ‘μπλεξε….

      • Σουλιώτης said

        χαχαχαχα σωστα Μαρια ! απλα υποκοριστικο αγαπης ειναι το ελλαδιτσα και λιγο ποιητικη αδεια :-)

      • Γιώργης said

        Κι αὑτὸ ἐνδὲχεται Σουλιώτη. Ἀλλὰ ὅμως… ΓΙΑΤΙ; Γιατὶ ἄλλαξαν ΟΛΟΙ…; Καὶ ὄχι μόνο αὐτὸ… ἀλλὰ ΔΕΝ ἄφησαν ἔστω «κάτι» ἀπὸ τὶς προηγούμενες συμφωνίες στὴν Ἑλλάδα! Καὶ βέβαια ἡ άνταλλαγή πληθυσμῶν ἐβαλέ τό ὁριστικὸ τέλος…

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ξέρω Σουλιώτη μου,τό ἔχεις ἀποδείξει ἐπανειλημμένως πόσο τήν ἀγαπᾶς….

      • ΜΑΡΙΑ said

        Γιώργη νομίζω, ὅτι μέρος τῆς ἀπαντήσεως πού ζητᾶς….τό ἀνέφερες πιό πάνω: “.. ΕΑΝ εἴχαμε ἀντέξει τὴν τουρκικὴ ἀντεπίθεσι, ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΙΔΙΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ… καὶ πολὺ περισσότερο γιὰ τοὺς …τούρκους. ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΩΣ ΚΡΑΤΟΣ…”
        Ἔπρεπε νά ὑπάρχουν!!
        Δένει θαυμάσια μέ τά σημερινά καί τό ξέρεις…

      • Σουλιώτης said

        Ευχαριστω Μαρια, που το καταλαβαινεις!

        Για πρωτη φορα μετα απο 4000 χρονια σχεδον, εξελειψε ο ελληνησμος απο τη μικρα ασια. Νωριτερα ακομα και ως υποδουλοι υπηρχαν ελληνες.

        Ισως τελικα φαινεται οτι οι συμμαχοι ολα αυτα μας τα εδωσαν προσωρινα για να μας τα παρουν οριστικα.
        Με εναν προδοτη(?) Βενιζελο ,εναν βλακα Γουναρη που αμφοτεροι ηταν στην εξουσια …δυτικη αδεια, οπως και οι σημερινοι,
        και εναν ανημπορο αρωστο και αντε να πουμε διορατικο που λεει κι ο πετρος, εστω κι ας ηταν γερμανογαμπρος , βασιλεια,
        αν τελικα ισχυει αυτο το σεναριο….
        Ισως να τα αποκτησουμε ολα ξανα στην καταλληλη χρονικη…αρα παλι στο ιδιο συμπερασμα καταληξαμε που εχουμε πει χιλλιαδες φορες

      • Σουλιώτης said

        Ευχαριστω Μαρια, που το καταλαβαινεις! και φυσικα ανταποδιδω και με το παραπανω !

      • Πετροβούβαλος said

        Σουλιώτη, το συμπέρασμά μου βγαίνει απο το εξής: Οι “σύμμαχοι”, αλλάζουν προστατευόμενο και έχουν ανάγκη να “φρενάρουν” την Ελλάδα. Το “φρενάρισμα” επιτυγχάνεται με την απόσυρση του Βενιζέλου, ΕΦΟΣΟΝ είχαν σκοπό να τον χρησιμοποιήσουν και μετά! Άρα εκλογές το ’20! Αλλιώς ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ προκήρυξε αυτες τις από κάθε άποψη παράλλογες εκλογές ο Βενιζέλος;

      • Σουλιώτης said

        Και ισως ενας λογο που σκοτωσαν τον Αλεξανδρο να ηταν γιατι ειχε ελληνιδα συζηγο, ο μονος βασιλιας της ελλαδας ποτε, που ειχε ελληνιδα και μαλιστα με καταγωγη απο βυζαντινη αριστοκρατορικη οικογενεια που κατεφυγε στη μολδαβια.

        Α ρε Ιωαννη σε τι συζητηση μας εβαλες βραδιατικα με το θεμα που ανοιξες…..

      • Γιώργης said

        Τὸ ἴδιο ρώτησα καὶ έγὼ παραπάνω. Μὲ τὶ πρόφασι ἔκανε ἐκλογὲς ὁ Ε.Β. ; Καὶ μὶα λεπτομέρεια:
        Οἱ εκλογὲς ἔγιναν τὸ ’20, τό μέτωπο κατέρευσε ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ…!!!…!!!

      • Σουλιώτης said

        Μπορει απο λόξα !
        Ενταξει πλακα κανω, κανεις δεν απανταει ικανοποιητικα σε αυτη την ερωτηση.
        Αλλα και παλι θα επιμεινω εγω οτι και παλι ο θανατος του Αλεξανδρου διευκολυνε το βενιζελο να βρει αφορμη αν θελεις να προκυρηξει ακλογες, αρα παλι δεν ητνα τυχαιος. Αυτο λεει και ενας ιστορικος καπου αλλα δε θυμαμαι που, ισως στο ντοκυμαντερ που εβαλα, οτι το δαγκωμα μιας μαιμους στηχοισε την απωλεια του ενος πνευμονα του ελληνισμου

      • Γιώργης said

        Μαρία σωστὰ λὲς. Ἠ ἀγαπη τοῦ Σουλιώτη γιὰ τὴν Πατρίδα φαίνεται ἀπὸ χιλιόμετρα μακρυά…

      • ΜΑΡΙΑ said

        Νά ‘σαι καλά Σουλιώτη,τά ὁστᾶ τῆς κόρης τους Αλεξάνδρας ἐπέστρεψαν στή Σερβία:

        http://www.eirinika.gr/gr/blog/portraito/alexandra.asp

      • Πετροβούβαλος said

        Συμφωνώ απολύτως πως ο θάνατος του Αλέξανδρου δεν μπορεί να είναι τυχαίος. Το ιστορικό ατύχημα σε αυτή την περίπτωση είναι πως μάλλον είναι αδύνατον να μάθουμε ποιός είναι ο πραγματικός θύτης. Παραδέχομαι πάντως πως οι ενδείξεις τείνουν στο ότι ελπίδες για την Πατρίδα θα ήταν μεγαλύτερες αν βασίλευε αυτός αντί του Κωνσταντίνου.

      • Σουλιώτης said

        Ισως Μαρια επειδη εδω στην Ελλαδα τον εχουν παραπεταμενο, σαν κανενα τυχαιο σκουπιδι και τον ιδιο τον Αλεξανδρο.
        Στη Σερβια επειδη η κορη της Αλεξανδρας (δηλαδη η εγγονη τους) παντρευτηκε σερβο ορθοδοξο πριγκηπα. Και οχι φραγκοδυτικο….

      • Γιώργης said

        Μάλιστα. Κι άλλη σημαντικὴ λεπτομέρεια γιὰ τὸν Ἀλέξανδρο πού ἐγὼ δέν γνώριζα! Προφανῶς νά μήν ἤθελαν τέτοιο «μπαστάρδεμα» τῆς ράτσας τους, ἀσχέτως πολιτικῶν ἐξελίξεων! Λόγος ἀρκετὸς γιὰ νὰ τὸν «στεὶλουν»…; Δὲν άποκλείεται.

      • Σουλιώτης said

        Θυμαμαι η (εκ μητρος) γιαγια μου, γεννημενη λιγο πριν το 20, που το ελεγε πολυ αυτο οτι μια μαιμου δαγκωσε το βασιλια, σαν να υποννοουσε οτι κατι δεν πηγαινε καλα…

      • ΜΑΡΙΑ said

        Τό θλιβερό μ’ ἐμᾶς,εἶναι ὅτι δέν σεβόμαστε τήν Ἱστορία μας καί τά πρόσωπα πού διαδραμάτισαν κάποιο ρόλο σ’αὐτή.
        Ζηλεύω τούς Ρώσους, πού μετά ἀπό 70 χρόνια κομμουνισμοῦ…. τά ἀνάκτορα τῶν Τσάρων εἶναι σέ ἀρίστη κατάσταση,ἐνῶ τό Τατόϊ εἶναι ρημαδιό!!
        Τέλος πάντων,σᾶς καληνυχτῶ παιδιά…συνεχίστε τήν ὡραῖα συζήτηση, πού διέκοψα :) :) :)

      • Σουλιώτης said

        διορθωση
        η Αλεξανδρα παντρευτηκε σερβο πριγκηπα

      • Πετροβούβαλος said

        Γιώργη, ο Βενιζέλος προφασίστηκε δύο λόγους: Έγκριση από τον λαό του κυβερνητικού του έργου και λήξη της θητείας της βουλής που εξελέγη το ’15. Συγχρόνως άλλαξε τον εκλογικό νόμο, με πρόφαση αν θυμάμαι καλά την προσάρτηση της Θράκης.

      • Πετροβούβαλος said

        Καληνύχτα Μαρία μας, χαρά μας να μας “διακόπτεις”!

      • Σουλιώτης said

        Καληνυχτα Μαρια! Καθολου δε μας διεκοψες.
        Να σαι καλα Γιωργη (1 42)

      • Γιώργης said

        Προσάρτησι τῆς Θράκης ἀποφασίστηκε στὴν διάσκεψι τοῦ Λονδίνου τὸν ἴδιο χρόνο. Τί τό ’θελε ὁ Βενιζὲλος; Δὲν μέ ψήνουν οἱ αίτίες….

      • Πετροβούβαλος said

        Αυτό έλειπε να σε ψήνουν!

        Δεν έχει δοθεί πειστική απάντηση, όπως είπε κι ο Σουλιώτης. Το θέμα είναι πως εκείνη την εποχή, ήταν δύσκολο να υπάρξει καθαρό μυαλό. Ουσιαστικά βρισκόμαστε στην κορύφωση του Εθνικού διχασμού, βάλε και τους Εβραίους ψηφοφόρους που θέλαν πάσει θυσία τη νίκη του κεμάλ κι άντε μετά να βγάλεις άκρη!

      • Σουλιώτης said

        Βρηκα κι αυτο το σχετικο, που δεν εχω δει ακομα αλλα απο μια συντομη ματια που εριξα φαινεται ενδοιαφερον.
        Πετρο και Γιωργη, εγω σαν αφηνω τωρα. Καλο βραδυ!

      • Πετροβούβαλος said

        Υπόσχομαι να το δω.

        Καληνύχτα φιλε Σουλιώτη!

      • Γιώργης said

        Δὲν πιστεύω ὅτι τὸ μέγεθος τοῦ διχασμοῦ ἤταν τὸσο μεγάλο ὅσο θέλουν νὰ τὸ δείξουν ὥστε νὰ ἐπιφέρει τέτοια καταστροφὴ…

      • Γιώργης said

        Θὰ τὸ δῶ καὶἐγὼ…
        Καληνύχτα Σουλιώτη, νά συνεχίσουμε τήν κουβέντα στὴν πρώτη εὐκαιρία! Χαρὰ μου ἰδιαίτερη! :)

        Πρῶτε…, αὐτὰ πρός τό παρὸν. Καὶ τὴν βγάλαμε καὶ «στεγνά» σήμερα…, νά πάρη… :mrgreen:
        ΚΨΜαρχεῖον, ὀβερ καὶ ἄουτ.

      • Πετροβούβαλος said

        Καληνύχτα και καλή ξεκούραση κύριε ΚΨΜάρχα μας!

    • Πετροβούβαλος said

      Κι ακόμα κάτι: Στο ΝΥΧΑΚΙ του Κωνσταντίνου του ΙΒ να εφτανε αυτό το σούργελο, ΔΕΝ θα είχαμε μεταπολίτευση, θα είχαμε Βασιλευομένη Δημοκρατία και θα είμασταν πολύ πολύ καλύτερα!

  19. Ιωάννης. said

  20. Ιωάννης. said

    ΕΚΤΑΚΤΟ: Τουρκικό μαχητικό F-16 συνετρίβη στα σύνορα της Τουρκίας με τη Συρία !

    http://www.veteranos.gr/2013/05/blog-post_4781.html

  21. ΜΑΡΙΑ said

    ΑΦΑΝΤΑΣΤΗ ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ
    Απίστευτη φρίκη στην Συρία – Ισλαμιστές αντάρτες τρώνε την καρδιά Σύρου στρατιώτη

    http://www.defencenet.gr/defence/item/τρώνε-την-καρδιά-σύρου-στρατιώτη

  22. ΜΑΡΙΑ said

    Με κοντάκι όπλου έλιωσε τα κεφάλια των ηλικιωμένων ο Αλβανός κακοποιός

    http://taxalia.blogspot.com/2013/05/blog-post_2341.html

  23. Ιωάννης. said

    Τυχαία το βρήκα!!
    Τ’ ΑΚΟΥΤΕ, ΧΟΥΝΤΟΛΑΓΝΟΙ; Ο «ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ» ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΗΘΕΛΕ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ!!!

    http://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2012/12/blog-post_4.html

    • ΜΑΡΙΑ said

      Τί τύχη ὄντως…..μέ χρονοκαθυστέρηση!!
      ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
      Ιωάννης. ┌П┐(◉_◉)┌П┐ είπε
      Μαΐου 11, 2013 στις 7:49 μμ

      ht-p://hellas-orthodoxy.blogspot.gr/2012/12/blog-post_4.html

      Τ’ ΑΚΟΥΤΕ, ΧΟΥΝΤΟΛΑΓΝΟΙ; Ο «ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ» ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΗΘΕΛΕ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ!!!
      «Εγώ, προσωπικά, πιστεύω ότι η ιστορία μας οδηγεί προς μία ομοσπονδία της Τουρκίας με την Ελλάδα. Θα πραγματοποιηθεί ίσως σε 20 ή 50 χρόνια. Αλλά θα πραγματοποιηθεί.» – Γ. Παπαδόπουλος

      Τι είπατε για τον Παπαδόπουλο;;;

      Αλλά τι να περιμένει κανείς από τους οπαδούς της οργάνωσης “Σύνδεσμος Κλουβιοκέφαλων Ελλήνων” ;;;Το μυαλό δεν το έχουν για να σκέφτονται!!!

    • ΜΑΡΙΑ said

      Καί ὁ Ἴων Δραγούμης…κλουβιοκέφαλος μᾶλλον ἔ;;;;

      ” Ο Δραγούμης έζησε την εποχή της άνθισης των οθωμανικών ελληνικών κοινοτήτων εξαιτίας του Τανζιμάτ και της εμφάνιση των βαλκανικών εθνικιστικών ανταγωνισμών. Ανταγωνισμοί που κορυφώθηκαν με την εμφάνιση της Εξαρχείας και την προσπάθεια του βουλγαρικού εθνικισμού να κυριαρχήσει βιαίως τόσο στην Ανατολική Ρωμυλία όσο και στην οθωμανική Μακεδονία. Η προσπάθεια για αποφυγή των δυσάρεστων εξελίξεων, οδήγησε στην επεξεργασία κάποιων σχεδίων ελληνο-τουρκικής συνεννόησης που τελικά θα κωδικοποιηθούν με την ιδέα για τη δημιουργία μιας ελληνοοθωμανικής ομοσπονδίας.[5]”

      Περισσότερα: http://www.antibaro.gr/article/1990, Ἀντίβαρο

  24. Ιωάννης. said

    ΙΔΟΥ ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΤΟΥ 21ου αι.! Για παρακίνηση γυναίκας στον Χριστιανισμό!

    http://national-pride.org/2013/05/13/%CE%B9%CE%B4%CE%BF%CF%85-%CF%84%CE%BF-%CE%B9%CF%83%CE%BB%CE%B1%CE%BC-%CF%84%CE%BF%CF%85-21%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7/

  25. Ιωάννης. said

    Συγνώμη για το πολύ άκομψο αναδημοσιευμένο και εδώ σχολιό μου,όμως δεν πάει άλλο!!Πρέπει να αφυπνιστεί με κάθε μέσο κόσμος!!

    Eίσαι ρατσιστής που δεν θέλεις οι συνεχώς αυξανόμενοι σε αριθμό αλλόθρησκοι αλλοδαποί να αλώσουν την πατρίδα σου!!

    Καλός θα είσαι μόνον αν παραμείνεις ένας ραγιάς!!Έλληνας καλός μόνον ραγιάς!!

    Σύμφωνα πάντα με του ανθέλληνες αυτά!!!Από εδώ παρακάτω!:

    http://olympia.gr/2013/05/13/%CE%BB%CE%AF%CE%BD%CF%84%CF%83%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B1%CE%BB%CE%B2%CE%B1%CE%BD%CF%8C-%CE%B4%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CF%86%CF%8C%CE%BD%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B7%CE%BB%CE%B9/#comments

    Αν όμως προσβάλεστε διαγράψτε το!!!

Υποβολή απάντησης

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 78 other followers

%d bloggers like this: