ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Κατηγορίες

  • Η ΘΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΕΤΥΜΟΛ.ΛΕΞΙΚΟΝ ΑΡΧ.ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΑΡΧΕΙΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • Tηλεοπτικές Προτάσεις

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ

  • Πρόσφατα σχόλια

    Πετροβούβαλος on Παγκόσμια οικονομία: Προς γενι…
    ΕΘΝΙΚΟΝ ΔΕΛΤΙΟΝ 20ῆς… on Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ 19/20 ΟΚ…
    Ο “ξεροκέφαλος” 15χρ… on Ο Δεκαπεντάχρονος Άγιος Ιωάννη…
    George on ΕΛΕΝΗ ΠΑΠΑΔΑΚΗ (4 Νοε.1903 – 2…
    Ο Δεκαπεντάχρονος Άγ… on Ο Δεκαπεντάχρονος Άγιος Ιωάννη…
  • ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ,ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΑΝΗΚΟΥΝ

  • Ὑπογρᾶψτε γιά νά ξαναλειτουργήσῃ ΟΡΘΟΔΟΞΗ !

  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΞΕΧΝΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ…

  • ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΤΕ…

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ γιά γερμ.ἀποζημιώσεις

  • ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΝΕΟΝ ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΤΙΣ 10,ΠΙΟ…ΠΙΑΣΑΡΙΚΕΣ

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

”Εχθρός εις την πόλιν. Έλληνες στα όπλα”

Posted by Μέλια στο Σεπτεμβρίου 26, 2012

Φωτογραφία από: kouklinos.blogspot.com

 Δες η ειρωνεία της κρίσης πού σε φέρνει 71 χρόνια αφότου χόρτασε το χώμα σου με αίμα για να ελευθερωθείς.

Τότε που τα μεγάφωνα μιλούσαν για τον “εχθρό εις την πόλιν” και τους “Έλληνες εις τα όπλα”. Ο εχθρός σου σήμερα είναι ο “σωτήρας” σου και οι Έλληνες δεν έχουν όπλα, δεν έχουν λόγο, δεν έχουν πυγμή.

 Το περίμενες;

 Δε μου αρέσουν πια οι αναδρομές στο παρελθόν. Με θλίβουν. Βρίσκω μάταιο κάθε ταξίδι σε προηγούμενη δεκαετία που μοιάζει καλύτερη και πιο ελπιδοφόρα από την τωρινή.

 Την ίδια ώρα βρίσκω μάταιο κάθε σχέδιο για το μέλλον, γιατί δεν υπάρχει Ευρωπαίος που να μη γελά… Μαζί σου και μαζί μου.

Τα διεθνή ΜΜΕ μάς διαπόμπευαν για μέρες κάθε φορά που σηκωνόμασταν από τους καναπέδες και στηνόμασταν μπροστά στη Βουλή ζητώντας τη μεγάλη αλλαγή. Δεν πιστεύω όμως σε θαύματα.

Δεν πιστεύω και σε Αυτούς. Τι κάνουμε μόνοι μας;

 Η επομένη παρέλαση θα είναι πράγματι διαφορετική από κάθε άλλη φορά. Να είσαι βέβαιη.

Δεν θα παρελάσουν τα περήφανα νιάτα σου, αλλά όλοι αυτοί οι μεταλλαγμένοι πολίτες από τα χημικά των τρομοκρατών, από τα “λιπάσματα” των μιλημένων τεχνοκρατών, όλων εκείνων που έριξαν το δηλητηριασμένο “τυράκι” και εμείς τσιμπήσαμε, γιατί ψάχναμε έναν νέο ουρανό να στεγάσει τα όνειρά μας.

Θα παρελάσουν οι άνεργοι, οι έφεδροι, οι απολυμένοι, οι άποροι, οι άστεγοι. Οι μαθητές ενός άρρωστου εκπαιδευτικού συστήματος, οι δυνάμεις ενός στρατού σε εμμηνόπαυση, οι συνταξιούχοι των άδειων Ταμείων.

 Εμένα, μου μυρίζει μπαρούτι…

 Και ας μαθαίνουμε να ζούμε αλλιώς. Βουτηγμένοι στην αγανάκτηση, ξεχειλίζουμε από οργή, πνιγόμαστε από τα χρέη, και συνεχίζουμε σιωπηλοί τον κατήφορο της χρεοκοπίας. Ο αρχηγός σου, πατρίδα μου, διαπραγματεύεται τις αντοχές σου σε ένα ευρωπαϊκό θυσιαστήριο.

 Μας ρώτησατε βρε πολιτικά κατακάθια;

Το πρόβλημά με αυτούς είναι ότι (δεν) είναι ρατσιστές!  Γερμανία, Γαλλία, ΗΠΑ, Κίνα, όλοι οι καλοί χωράνε στην  πολυεθνική οικονομία που ονειρεύονται. Αλλά δε γουστάρουν τους Έλληνες. Γι’ αυτό και δεν τους ακούνε. Για την ακρίβεια δεν τους βλέπουν καν.

Χιλιάδες να είναι μπροστά τους και να φωνάζουν ΟΧΙ, εκείνοι, σαν να φοράν παρωπίδες και να έχουν κλείσει τα αυτιά τους, συνεχίζουν την καταστροφική τους πολιτική – πάντα – με πρόγραμμα: Με πολλά ραντεβού, τηλεφωνικές συνομιλίες, τηλεδιασκέψεις, σκέψεις…σκέψεις…σκέψεις… για “κούρεμα”, μέτρα, φόρους, μυστικές συμπαιγνίες σε βάρος σου!

Στη συνέχεια επισκέπτονται τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας (αυτό το απολειφάδι που απογοήτευσε και την καημένη την Ακρίτα) για να λάβουν το συγχωροχάρτι… Λες και όποιος μπαίνει στο Προεδρικό, παίρνει άφεση αμαρτιών!  Βγαίνει από την πόρτα χαμογελαστός και επικίνδυνα ήρεμος να κάνει γενικόλογες δηλώσεις।…

 Ίσως φταίει τελικά που σε μια Ενωμένη Ευρώπη δεν υπάρχουν, όπως τότε, τα αντίστοιχα σύνορα. Έτσι μπόρεσαν και μπήκαν ελεύθερα στα υπουργεία μας, στην τσέπη και στο μυαλό μας. Ίσως για αυτό δεν πιάνουν τα ΟΧΙ μας, όσο κι αν φωνάξουμε…

 ΟΧΙ στην Κυβέρνηση της Παράνοιας.

ΟΧΙ στην Πολιτική του Ξεπουλήματος.

ΟΧΙ στην Κυριαρχία της Κουκούλας.

ΟΧΙ στην Παιδεία της Κρίσης.

ΟΧΙ στη Στέρηση των Δικαιωμάτων μας.

ΟΧΙ στο Βιασμό της Ζωής μας.

 Είναι τόσα πολλά και δεν φτάνουν (;)… Κάποτε, ένα μόνο ΟΧΙ άλλαξε την ιστορία.

 Αναρωτιέμαι τι συμβαίνει πραγματικά. Αν εμείς χάσαμε τη δύναμή μας, ή αν είμαστε τόσο ασήμαντοι που τα μεγάλα συμφέροντα μας έχουν ισοπεδώσει.

 Δε θέλω να πιστέψω τίποτα από αυτά.

 Ξέρω πως σύντομα θα ξυπνήσουμε από αυτόν τον εφιάλτη και θα βγούμε από αυτήν την κατάθλιψη.

Σίγουρα, όμως, δε θα είμαστε οι ίδιοι άνθρωποι, ούτε κι εσύ η ίδια χώρα.

 Λίγο έμεινε να ξημερώσει…

 Με εκτίμηση,

 Εμείς, οι πολλοί.

Πηγή: sofiasgallery

About these ads

106 Σχόλια to “”Εχθρός εις την πόλιν. Έλληνες στα όπλα””

  1. Μιχαήλ said

    Καί ἡ Πατρίδα…κύριε;
    Οἱ οἱμωγές καί οἱ πληγές της;
    Οἱ Ἅγιοι, οἱ Μάρτυρες καί οἱ ἥρωές της πού σμείξανε τήν θυσία καί τό τίμιο ΑΙΜΑ τους μέ τά ἅγια χώματά της γιά νά χτιστεῖ αὐτό πού…”ἐσεῖς οἱ πολλοί” ξεπουλήσατε τόσο φτηνά καί ξενδιάντροπα στά παζάρια καί τίς λαϊκές, στά…”ἀνταλλακτήρια” τῆς ΨΥΧΗΣ;

    Ἀκοῦστε με καλά…”ἐσεῖς οἱ πολλοί”…
    Μέχρι νά τῆς ἁπλώσετε τό χέρι, νά τήν περιμαζέψτε ἀπό κεῖ πού τήν πετάξατε καί νά τῆς ζητήσετε μέ εἰλικρινή δάκρυα ΜΕΤΑΝΟΙΑΣ νά σᾶς συγχωρέσει, ἐμένα μήν μέ ὑπολογίζετε…

    Θά μέ βρίσκετε πάντα ΑΠΕΝΑΝΤΙ σας.

    • Astillais said

      Η λέξη ανθρωποφοβία σου λέει κάτι;

    • γιώργος καλαμαράς said

      Γιατί τόση απαισιοδοξία και απογοήτευση Μιχαήλ;
      Μήπως, μέχρι να αρχίσουμε τη δράση ενάντια στον εχθρό, χρέος μας είναι να ξυπνήσουμε τους κοιμισμένους;
      Να δώσουμε θάρρος στους άτολμους. Να μιλήσουμε στους νέους, μέχρι να καταλάβουν αυτόν τον πόλεμο.
      Να κάνουμε τη θεωρητική αντίδραση.
      Όχι Μιχαήλ. Μην το βάζεις κάτω. Άλλωστε αυτό θέλουν οι εχθροί. Να γονατίσουμε από αγανάκτηση προς τους κοιμισμένους.
      Λάθος κάνω;

      γ.κ.

    • Αγαπητέ Μιχαηλ,,φίλε μου
      ενώ έχεις δίκιο,το χάνεις,,
      είσαι υπερβολικά αυστηρός,,,
      χρειαζόμαστε βοήθεια για να σηκωθούμε,βοήθεια μεταξύ μας,ο ένας να βοηθά και να στηρίζει τον άλλον,,
      τα απολωλότα πρόβατα αν δεν τα μαζέψεις,,,θα παραμείνουν απολωλότα,,,.

      • Μέλια said

        +1000000000000000000000

      • Γιάννης Μ. said

        Την καλησπέρα μου στο πλοίο

        Φίλε Γιώργο κατανοώ και σε σημαντικό βαθμό συμπορεύομαι με την θέση του Μιχαήλ για έναν απλό, απλούστατο λόγο.
        ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΑΦΕΙΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΤΡΟΠΟ ΣΚΕΨΗΣ. Το κομματάκι που χάθηκε ζητάμε να πάρουμε πίσω ή έστω να μην μικρύνει κι άλλο ότι μας έμεινε. Λυπάμαι που το αναφέρω, αλλά αυτό εισπράττω γύρω μου.

      • Γιάννης Μ. said

        Ο Μιχαήλ – χωρίς φυσικά να κάνω τον συνήγορο – ξεκίνησε το σχόλιό του λέγοντας : “Καί ἡ Πατρίδα…κύριε;”

        Η λέξη Πατρίδα είναι ένα άθροισμα ενικών, ένα άθροισμα των μικρών μας Εγω στο Εμείς. Βέβαια τίποτα δεν έγινε τυχαία. Οδηγηθήκαμε εν μέρει σε αυτό το σημείο. Χτύπησαν ότι είχε σχέση με την κοινωνική συνοχή.

        Και όπως είπα και προηγουμένως με λύπη μου δεν βλέπω να έχει ξεφύγει ο νεοέλληνας από το καβούκι του εγώ.
        Τουλάχιστον αυτό εισπράττω στην πλειοψηφία γύρω μου. Μακάρι να εκτιμώ λάθος γιατί η Πατρίδα χρειάζεται το Εμείς.

    • ΒΡΑΧΟΣ said

      Να τον αφήσετε τον Μιχαήλ.
      Ο Μιχαήλ είναι το πνεύμα αντιλογίας.
      Αυτό χρειάζεται πάντα…
      Οι ηγεσίες – οι έξυπνες – το επιδιώκουν, είναι χρήσιμο και αποτελεσματικό.
      Δεν σ΄αφήνει να χαλαρώσεις…

      • Μιχαήλ said

        Ἀκριβέ μου φίλε…
        Καταλαβαίνω τό πνεῦμα τῆς παρέμβασής σου καί τώρα πού πέρασαν οἱ ᾧρες καί ἐπέστρεψα, καί κάπου ἐκεῖ ἔξω ἀναπαύεστε, θά πῶ μόνο τοῦτο…

        Τήν ψυχή τοῦ δικοῦ μου ΑΝΤΙ-ΛΟΓΟΥ τήνν κυβερνᾶνε μόνο ἡ ἀλήθεια κι’ ὁ…καημός, καί ἔχοντας κρεμμασμένους στή ράχη μου συνεχῶς δυό “περίεργους”, μιά πουτάνα καί τρεῖς…κάμερες, δέν ἔχω τήν πολυτέλεια ἤ τήν παραμικρή διάθεση νά…συνθηκολογήσω και νά τά νοθέψω ἤ νά τά φτιασιδώσω…

        Τά ὑπόλοιπα στό ἐξαιρετικά ἀφιερωμένο σέ ὅλους τραγούδι τῶν (πολυαγαπημένου) Β. Δημητρίου & Νάνου Βαλαωρίτη…

        Ὁ Θεός μαζί μας.-

      • Μιχαήλ said

        Ἀπολογοῦμαι…
        Ἐδῶ:

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Και πολύ καλά κάνεις να μην συνθηκολογείς.
        Δεν προβλέπεται.
        Θ΄αντέξεις.
        Προβλέπεται…

        Παράκληση.
        Σε εμένα τουλάχιστον μην ξαναχρησιμοποιήσεις, σε παρακαλώ πολύ, το “απολογούμαι”.
        Δεν το διαβάζω.

      • juliet said

        Συγγνώμη για την παρέμβαση αλλά η λέξη απολογία είναι για τους ενόχους …..Οι ένοχοι ανακρίνουν και οι αθώοι απολογούνται , ήλθαν τά πάνω κάτω και αυτά πρέπει να φέρουμε στα ίσια .
        Καλημέρα ……. :)

      • Δεν έκανες τίποτα το μεμπτόν για να απολογηθείς
        αν είναι δυνατόν,,,
        αν κάπου δεν συμφωνούμε απόλυτα αυτό είναι υγεία,,,,
        είπα ” έχεις δίκιο,αλλά το χάνεις”,,,έτσι κόβει η δικιά μου γκλάβα τώρα,με ενημέρωση μπορεί και να αλλάξει,,,
        ξαναλέω “έχεις την αγάπη μου,,είσαι Ελληνας”

      • Μιχαήλ said

        Τό “ἀπολογοῦμαι” ἀφορᾶ τό λάθος τραγούδι πού προηγεῖται τοῦ σωστοῦ…
        Εἴπαμε…
        Τό “ναί”, “ναί” καί τό “οὐ”, “οὐ”.

        Συνεχίζουμε…ἀδερφωμένα.

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Καλώς.

  2. γιώργος καλαμαράς said

    θέλω μιαν απάντηση Μιχαήλ.
    γ.κ.

  3. ΜΑΡΙΑ said

    ” Σίγουρα, όμως, δε θα είμαστε οι ίδιοι άνθρωποι, ούτε κι εσύ η ίδια χώρα.
    Λίγο έμεινε να ξημερώσει…”

    Μά αὐτό ἀκριβῶς εἶναι τό ζητούμενο,νά ξαναγίνουμε ἄνθρωποι μέ ἦθος,φιλότιμο καί φιλοπατρία,
    γιά νά ξαναγίνη ἡ Ἑλλάδα μας ἡ Χῶρα πού ὀνειρευόμαστε…..περήφανη ξανά!!!

    • Μέλια said

      Όταν αποφασίσαμε να κάμωμε την Επανάσταση, δεν εσυλλογισθήκαμε ούτε πόσοι είμεθα ούτε πως δεν έχομε άρματα ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τας πόλεις ούτε κανένας φρόνιμος μας είπε «πού πάτε εδώ να πολεμήσετε με σιταροκάραβα βατσέλα», αλλά ως μία βροχή έπεσε εις όλους μας η επιθυμία της ελευθερίας μας, και όλοι, και ο κλήρος μας και οι προεστοί και οι καπεταναίοι και οι πεπαιδευμένοι και οι έμποροι, μικροί και μεγάλοι, όλοι εσυμφωνήσαμε εις αυτό το σκοπό και εκάμαμε την Επανάσταση.
      Εις τον πρώτο χρόνο της Επαναστάσεως είχαμε μεγάλη ομόνοια και όλοι ετρέχαμε σύμφωνοι. Ο ένας επήγεν εις τον πόλεμο, ο αδελφός του έφερνε ξύλα, η γυναίκα του εζύμωνε, το παιδί του εκουβαλούσε ψωμί και μπαρουτόβολα εις το στρατόπεδον και εάν αυτή η ομόνοια εβαστούσε ακόμη δύο χρόνους, ηθέλαμε κυριεύσει και την Θεσσαλία και την Μακεδονία, και ίσως εφθάναμε και έως την Κωνσταντινούπολη. Τόσον τρομάξαμε τους Τούρκους, οπού άκουγαν Έλληνα και έφευγαν χίλια μίλια μακρά. Εκατόν Έλληνες έβαζαν πέντε χιλιάδες εμπρός, και ένα καράβι μιαν άρμάδα. Άλλά δεν εβάσταξε!.
      Ήλθαν μερικοί και ηθέλησαν να γένουν μπαρμπέρηδες εις του κασίδη το κεφάλι. Μας πονούσε το μπαρμπέρισμά τους. Μα τι να κάμομε; Είχαμε και αυτουνών την ανάγκη. Από τότε ήρχισεν η διχόνοια και εχάθη η πρώτη προθυμία και ομόνοια. Και όταν έλεγες τον Κώστα να δώσει χρήματα διά τας ανάγκας του έθνους ή να υπάγει εις τον πόλεμο, τούτος επρόβαλλε τον Γιάννη. Και μ’ αυτόν τον τρόπο κανείς δεν ήθελε ούτε να συνδράμει ούτε να πολεμήσει. Και τούτο εγίνετο, επειδή δεν είχαμε ένα αρχηγό και μίαν κεφαλή. Άλλά ένας έμπαινε πρόεδρος έξι μήνες, εσηκώνετο ο άλλος και τον έριχνε και εκάθετο αυτός άλλους τόσους, και έτσι ο ένας ήθελε τούτο και ο άλλος το άλλο. Ισως όλοι ηθέλαμε το καλό, πλην καθένας κατά την γνώμη του. Όταν προστάζουνε πολλοί, ποτέ το σπίτι δεν χτίζεται ούτε τελειώνει.

      Θεόδωρος Κολοκοτρώνης (Απόσπασμα από την ομιλί α του στην Πνύκα)

      • ΜΑΡΙΑ said

        Μά ἔχουμε χαζέψει;;;;
        Ἔχουμε τέτοιους προγόνους,μᾶς ἔχουν προειδοποιήσει γιά ὅλα…καί καθόμαστε καί τούς κυττᾶμε;;
        Τί ντροπή…..

      • Μέλια said

        Ποτέ δεν είναι αργά!!!

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ὄχι βέβαια….

      • Σουλιώτης said

        Ετσι ε?
        Αυτη την φραση ολοι την βλεπουν απομονωμενη και δεν πιανουν το πραγματικο νοημα της
        Ο μονος που το πιασε ηταν ο Γενναδιος, γι αυτο γυρισε απο την αλλη και εκενε οτι κοιτουσε τη θεα, για να μη φανει οτι δακρυσε….

      • ΜΑΡΙΑ said

        Σουλιώτη δέν σέ κατάλαβα,μιά διευκρινισοῦλα;;;;

      • Σουλιώτης said

        Ο Κολοκοτρωνης ηταν πια “Γερος”….βασικα ηταν Γερος ηδη οτα αρχισε η επανασταση
        Μαζι με τον αλλο αγνο ηρωα της επαναστασης Γιαννη Μακρυγιαννη καταλαβαν νωρις, οτι η επανασταση δεν ολοκληρωθηκε, ισως δεν πετυχε καν το σκοπο της….

        Ο Κολοκοτρωνης,μετα απο αλλεπαληλες φυλακισεις βασανιστηρια κτλ ζουσε στην Αθηνα ,μετα και την τελευταια αποφυλακιση(!) του.( αποφυλακιση, λες και ηταν κανενα ρεμαλι που μπαινοβγαινε στις φυλακες….)

        Καποια μερα στα τελευταια του χρονια…ειπε να επισκεφτει τον φιλο του τον Γενναδιο που ηταν Γυμνασιαρχης, να δει βρε αδερφε τι μαθαινουν τα παιδια στο κρατος που δημιουργησε!!!
        Πηγε λοιπον και καθισε στο τελευταιο θρανιο,σαν απλος μαθητης και ακουγε.
        Στο τελος, ειπε στο Γεναδιο ,αν μπορει και εκεινος να μιλησει λιγο στα παιδια…φυσια ο γεναδιος δεχτηκε με ενθουσιασμο…
        Εξω ομως απο την ταξη…

        Βγηκαν λοιπν εξω και αρχισε την ομιλια

        Αμεσως εφτασε στα αυτια ολων το μαντατο, εφτασε και στα τσουτσεκια του Οθωνα
        Ο Γερος κανει επανασταση.. ο Γερος ετοιμαζεται ξανα.
        Τρομος και πανικος επιασε τον νεοιδρυθεν ελλαδισταν το υποδουλεμενο ηδη στους δυτικους
        Πανικοβλητοι αλοπροσαλοι και τρομοκρατημενοι, εστειλαν ολοτο στρατο και την αστυνομια της Αθηνας να συλαβουν το Γερο….τοσο πολυ τον ετρεμαν ακομα και στο τελος της ζωης του…
        Τελιακ οταν ειδαν οτι απλως μιλουσε ηρεμησαν.Δεν το ειχαν σε τιποτα παντως να τον ξανακλεισουν μεσα,τοσο ελληνικο ηταν το κρατος…

        Τοτε ο Κολοκοτρωνης ειπε αυτα τα λογια “οταν αποφασισαμε να κανουμε επανασταση..”
        Η ερμηνεια αυτων των λογων ηταν
        Παιδια εγω οτι ηταν να κανω το εκανα, τωρα καντε κατι εσεις…και μη φοβαστε που ειστε λιγοι και αδυνατοι,να και εμεις εστι ειμασταν…λιγοι και χωρις τιποτα…
        Δηλαδη ο Κολοκοτρωνης εριχνε το υπονοουμενο οτι το κρατος αυτο ηθελε αλλη μια επανασταση δεν τηαν ελληνικο, και συγχρονωνς προσπαθουσε να ενθαρυνει….

        Αυτο το καταλαβε μονο ο Γενναδιος, που ηταν και φιλος του κολοκοτρωνηαπο παλια. και γι αυτο εκκεινη τη στιγμη πηγε πιο περε και εκενε οτι κοιτουσε τη θεα, για να μη φανει οτι δακρυσε ….
        Ο Γεναδιος που παρολο που ηταν γραματιζομενος ηθελε να πολεμησει στην επανασταση αλλα δεν μπορουσε γιατι ηταν αγυμναστος,απο τοτε γνωριζονταν με τον κολοκοτρωνη.

        Βασικοτερη πηγη των παραπανω ντοκυμανερ της ετ3 με μαμαλακη

      • ΜΑΡΙΑ said

        Σ’ εὐχαριστῶ Σουλιώτη.

      • Σουλιώτης said

        Δηλαδη, η παραπανω φραση, δεν ηταν μια απλη εξιστοριση γεγονοτων,
        δεν ηταν τα απομνημονευματα ενος ξεχασμενου ηρωα, που ελεγε για να ευλογησει τα γενια του, ή εστω για να μας πει τι εκανε ,να μας ενημερωσει….
        Ητνα κατι πολυ παραπανο:
        Μια κραυγη αγωνιας για οτ μελλον, μια ΒΟΥΒΗ μελαγχολια, ενα ανεκφραστο παραπονο,
        μια υστατη προσπαθεια για παρακινιση εστω και στο τελος της ζωης του(να βρε και εμεις μονοι μας ημασταν) καντε κατι εγω σε λιγο θα φυγω…
        Απο μια αποψη και λιγο παρακινδυνευμενα μου θυμισε αυτο του Χριστου “ει εμε εδιωξαν και υμας διωξουσιν”

        Για αυτο ο καθηγητης Γενναδιος τοτε αρχισε να κλαιει…συναισθανθηκε τον Γερο

        Υστερογραφο
        Η μονη σειρα ντοκυμαντερ της επαναστασης που αξιζει,τελικα ειναι αυτη που παρουσιασε ο Ηλιας μαμαλακης.Απορω πως ενας απλος μαγειρας τα καταφερε τοσοτελεια

      • Σουλιώτης said

        “Ηταν κατι πολυ παραπάνω”, εννοω

      • Σουλιώτης said

        Που φυσικα αν μιλουσε ανοιχτα, θα τον σκοτωναν

      • juliet said

        @Σουλιώτη ,
        το δάκρυ είναι πάντα ψιλά γράμματα …….και αθέατο από τους άλλους.

      • Σουλιώτης said

        Και επειδη και σημερα οθωνοκρατια εχουμε, γι αυτο αυτη η φραση παρουσιαζεται απο το επισημο ελληνικο κρατος σνα μια απλη εξιστοριση του παρελθοντος.

        Μην ξεχνατε οτι δεν ειναι τυχαιο οτι τωρα τελειται ξαξαρχισε η συκοφαντια,δηλαδη ΔΙΩΞΗ των ηρωων. Απλως οσα χρονια κοιμομασταν, το ελληνικο κρατος δεν ειχε προβλημα να θαυμαζουμε τους ηρωες, εκενε τον καλο και με το αζημωτο.
        Τωρα που αρχισαμε να ξυπναμε ξαναρχισε η συκοφαντια.Η ιστορια επαναλαμβαβεται
        Αυτοι που μας κυβερονυ τωρα Αυτοι ειναι που σκοτωσαν και φυλακισαν τους ηρωες.και τωρα το ιδιο θα κανουν.Αναγνωριχαν δηθεν τους ηρωες αλλα αν κανεις τολμουσε να τους μιασει και σημερα,να δειτε πως θα τον εβγαζαν τελο, αχρι τελικης εξοντωσεως

      • Σουλιώτης said

        Κυριες μου..Μέλια Μαρία και Τζουλιετ την καλησπερα μου
        Ζητω συγνωμη για την φλυαρια μου,και απλως ηθελα να συπληρωσω,επηρεασμενος κι απο το ντοκυμαντερ. Αν φανηκε λιγο αποτομο το υφος μου στην αρχη, απλως ο γραπτος ο λογος φταιει,εκτιμω τις γνωσεις και το ηθος σας που ειναι περισοτερες απο τις δικες μου.

      • Μέλια said

        Σουλιώτη καλησπέρα.
        Έ όχι και συγγνώμη!!
        Μια παρέα είμαστε και θα διαφωνήσουμε και θα τα βρούμε…και θα σφαχτούμε,,,, .καλή καρδιά να υπάρχει!
        Και απ΄’αυτήν έχουμε!!
        Να είσαι καλά.

      • Σουλιώτης said

        :-)

      • juliet said

        @Σουλιώτη,καλησπέρα ,
        είναι προτέρημα οι άνθρωποι να είναι σεμνοί και το έχουν λίγοι ..φίλε μου. :)

      • Μνήμων said

        @Σουλιώτη κατ΄αρχάς συγνώμη,αλλά πιστεύω πως έχεις πέσει θύμα καλής πίστης, τα όσα αναφέρει ο μάγειρας
        δεν έχουν ιστορική βάση και πλαστογραφούν την επίσημη ιστορία,το γιατί αφορά αυτόν. Αν πράγματι σε ενδιαφέρει
        αναγράφω λεπτομερώς και με πηγές τα περί σχέσεων μεταξύ Κολοκοτρώνη και Οθωνα, σχέσεις πραγματικά αμοιβαίας εκτίμησης και όχι σχέσεις αλληλουποβλεψίμότητας.

      • ΜΑΡΙΑ said

        Μνήμονα,γιά ρίξε μιά ματιά:

        http://mikros-romios.gr/992/%CE%BF%CE%B9-%CF%83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AD%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B8%CE%B5%CF%8C%CE%B4%CF%89%CF%81%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%BA%CE%BF%CF%84%CF%81%CF%8E%CE%BD/

      • Μνήμων said

        Μαρία ευχαριστώ το διάβασα δεν νομίζω πως οι έστω χρονογραφικού επιπέδου πληροφορίες του κειμένου,μαρτυρούν κακές σχέσεις μεταξύ των δύο ανδρών. Παραθέτω πιό κάτω λεπτομερή περιγραφή,για την
        σχέση αυτών. Αν θέλεις δες την. Στο γκραβατάρ που επέλεξα όχι τυχαία αποδίδονται όλα μου τα πιστεύω.

      • ΜΑΡΙΑ said

        Δέν τό ἔχω ψάξει ἐξονυχιστικά τό θέμα,αὔριο θά συμβουλευτῶ τόν Παπαρρηγόπουλο γιά νά μᾶς διαφωτίση!!
        Ὁ Μαρμαρωμένος Βασιλιᾶς,εἶναι τό πιστεύω ὅλων τῶν πραγματικῶν Ἑλλήνων….

      • Μέλια said

        Συμφωνώ και επαυξάνω Μαρία!!!!

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ἔχουμε κάποιες “ἐκκρεμότητες”….μέ τούς γείτονες!!!
        ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ τίς ἀλύτρωτες Πατρίδες…..ΠΟΤΕ!!!

      • Μέλια said

        Καλέ ξεχνιούνται αυτά!!!!

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ἔ μήν τό λές….κάποιοι κάνουν λυσσαλέο ἀγῶνα, γιά νά ξεχαστοῦν!!!
        Τσάμπα κόπος,παιδιά….

      • Μέλια said

        Σας καταλάβαμε ρε….

      • ΜΑΡΙΑ said

        Μᾶλλον ξέρουν ὅτι ξέρουμε….πολύ σπασμωδικά ἐνεργοῦν τελευταίως…..καί διαδικτυακῶς!!!
        Τέλος πάντων,καληνυχτῶ ὅλα τά καλά παιδιά….τό ἐξῆς ἕνα, πού ἔχει ἀπομείνει… ;)
        Καλό ξημέρωμα Μέλια μου… :) :)

      • Μέλια said

        Καλή σου νύχτα Μαρία μου και όνειρα γλυκά!!!!

      • καληνυχτα Μαρια,,,για νανούρισμα ο αγαπημένος σου Frankie

      • Μέλια said

        Άντε πάλι Μαρία σούφεξε!!!!

      • Καληνῦχτα,Μαριώ (κι ἄς τό δῆς αὔριο )

      • Σουλιώτης said

        Καλησπερα Μνημωνα,δεν υπαρχει λογος να ζητας συγγνωμη :-)
        Αλλλα δεν νομιζω φιλε μου ,οτι υπηρχε καποια αλληλουποβλεψιμοτητα με τη στενη εννοια.
        Απλα υπηρχε διαφορα οπτικης μεταξυ πολιτικων και ηρωων.Μαλλον χασμα. Πχ οταν ο Μακρυγιαννης ελεγε οτι αν ξεραμε τι θα γινοταν καλυτερα να μην καναμε επανασταση…
        Ως εκ τουτου παντα υπηρχε μια καχυποψια αμοιβαια μεταξυ ηρωων και πολιτικων,και οι πολιτικοι και το ελληνικο κρατος φερθηκαν στους ηρωες με τον πιο χυδαιο τροπο.
        Η τελευταια φορα που αποφυλακιστηκε ο Κολοκοτρωνης ηταν το 1834 στα 64 του.
        Ο μακρυγιαννης συνεχισε και αργοτερα τις φυλακισεις.Και μαλιστα αποφυλακιστηκε επειδη ο Οθωνας του εδωσε χαρη(!)…..καλο κι αυτο ε? ο Οθωνας ενα παιδαρελι να αποφασιζει για το αν θα παρει χαρη ο Κολοκοτρωνης.
        Ο Οδυσεας Ανδρουτσος ειχε αναγκαστει να πολεμησει(!) εναντιον της ελλαδας,οπως τον κατηγορησαν, ενω στην ουσια στραφηκε εναντιον των προδοτων πολιτικων και μαλιστα μετα απο μια φυλακιση του Κολοκοτρωνη.Και εν τελει ολλοι οι ηρωες πεθαναν ξεχασμενοι.
        Το να λεμε οτι οι πολιτικοι ηταν εχθροι των ηρωων,δεν νομιζω ειναι κατι απροσμενο,ουτε κατι καινουριο.Νομιζω λοιπον οτι οι οποιες καλες σχεσεις ηταν επιφανιακες,αφου δεν εχει νοημα να μιλαμε για ειλικρηνεις σχεσεις οταν ο αλλος υποκειται συνεχως σε φυλακιση και διωγμο.Επι πλεον ο Οθωνας προσωπικα μπορει να ηταν αγαθος, και να αγαπησε την Ελλαδα,αφου στο τελος της ζωης του και παρ οτι πεθανε στο εξωτερικο,ζητησε να τον θαψουν με φουστανελα.Αλλα δεν εκανε ο Οθωνας κουμαντο,αλλοι ηταν απο πισω του. Οποτε και ο Κολοκοτρωνης δεν ειχε λογο να ειναι θυμωμενος με ενα παιδι,που το διορισαν αλλοι, και το οποιο πρωσοπικα μπορει να ηταν καλο παιδι.Ακομα κι οταν ο οθωνας απεβαλε την κυδεμονια οταν ενηληκωθηκε, παλι κουμαντο στην ελλαδα οι ξενοι εκαναν…ενας Καποδιστριας που πηγε να κενει το δικο του ειδαμε πως κατεληξε.

      • Σουλιώτης said

        Μαρια
        Αν διαβασεις τον Παπαρηγοπουλο,θα δεις οτι ενω ολα τα περιγραφει τελεια και με λεπτομερειες (οπως ηδη ξερει δηλ), μολις φτανει στα γεγονοτα της επαναστασης μου φανηκε οτι καπως τα μασαει σε μερικα σημεια, οτι δεν ειναι ο Παπαρηγοπουλος που ξεραμε σε ολους τους προηγουμενους τομους και μεχρι την επανασταση.Ισως επειδη τα γεγογοντα που περιγραφει εκει ειναι συγχρονα του,και λογικο ειναι οτι αν εγραφε ελευθερα οτι θα εθιγε καποιους…Αυτη ειναι η δικη μου εντυπωση τουλαχιστον. Παντως παο ολα αυτα παλι ειναι καλυτερος απο τα σχολικα εγχειριδια, ενοειται. Εγω εδω που ειμαι δεν τον εχω μαζι μου τωρα οποτε δεν μπορω να τον συμβουλευτω

      • Σουλιώτης said

        Αλλα γιατι να πλαστογραφει το ντοκυμανερ την ιστορια ρε Μνημωνα?
        Αν πλαστογραφουσε θα ειχε το θαρος να ελεγε για τον Κατσαντωνη νομιζω, οτι τον προδωσαν οι Εβραιοι? και πως ασελγησαν οι εβραιοι στο νεκρο σωμα του? που οι αλλοι τους εχουν μη μου απτω. Επισης,δεν το χω ψαξει αλλα νομιζω οτι ο μαμαλακης συμβουλευεται ιστορικους,αυτος απλα τα παρουσιαζει.
        Συγχαρητηρια παντως για το γκραβαταρ σου.

      • Σουλιώτης said

        Αυτα για την ωρα, δεν ξερω ποτε θα μπορεσω να ξαναέμπω

      • Σουλιώτης said

        Θα επιμεινω οτι η σειρα ντοκυμαντερ για την επανασταση, που παρουσιασε ο Μαμαλακης,
        οσες φορες την ειδα τουλαχιστον
        ειναι οτι ποιο εγκυρο και οτι πιο κοντα στις πραγματικες πηγες υπαρχει.Μακραν ο,τι καλυτερο εχω δει επι του θεματος.
        Οποιος πιστευει οτι καπου λεει ψεματα ας δωσεισ συγκεκριμενα παραδειγματα.
        Αυτα που εγραψε ο Μνημωνας δεν τα αρνηται ουτε η σειρα ουτε εγω,και τα γνωριζα, απλως εχουμε αλλη ερμηνεια.

      • ΜΑΡΙΑ said

        Αὐτός ὁ σύντεκνος ξέρει πῶς νά μέ κάνει λυῶμα… ;)
        Ἀνδρέα,θά τό κρατήσω γι’ ἀπόψε…τό καληνύχτισμα.. :)
        …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
        Ἐπί τοῦ θέματος τώρα,Σουλιώτη τό ἔψαξα τό θέμα καί ἡ ἱστορία πολύ περιληπτικά ἔχει ὥς ἐξῆς:

        Ὁ Κολοκοτρώνης εἶχε ἐξαιρετική συμπάθεια στόν Ὄθωνα καί τό ἀντίστροφο.Τό πρόβλημα ἦταν ἡ τριμελῆς Ἀντιβασιλεία πού ἀσκοῦσε ἐξουσία, ὥσπου νά ἐνηλικιωθῆ ὁ Βασιλεῦς.
        Αὐτούς ἀντιπαθοῦσε σφοδρῶς-μέ τό ἀλάνθαστο ἔνστικτό του-ὁ Κολοκοτρώνης.

        Ὁ ἐπικεφαλῆς Ἄρμανσμπεργκ (ἄνθρωπος τῆς ἀπόλυτης ἐμπιστοσύνης τῶν Ἄγγλων),ἦταν αὐτός πού πέτυχε τήν φυλάκιση καί καταδίκη τοῦ Κολοκοτρώνη σέ θάνατο,δολίως καί μέ χρῆση ψευδομαρτύρων.

        Μόλις ὅμως, ἐνηλικιώθηκε ὁ Ὁθωνας καί ἀνέλαβε τήν Βασιλεία,τόν ἀπελευθέρωσε….

      • Γιώργης said

        Ἔτσι ἀκριβῶς Μαρία.
        Καί τό -…ἔχμμ- ἐπίθετο -Ἄρμανσμπεργκ τί νά σημαίνει ἄραγε…;…;…; :roll: :cool:

      • Astillais said

        Να πώ;

      • Γιώργης said

        Ἔ ναί, για…!!!

      • Astillais said

        Τα εις μπέργκ και μπούργκ και μπουρτζ είναι πύργοι
        Το άρμα είναι άρμα
        άρα;
        πως να το πω τώρα;
        σιδηρόπυργος;

      • Γιώργης said

        Ἄαα…, ἔτσι λές ἐσύ… μάϊστα!
        Ἕμένα ὅμως γιατί μοῦ ’σχεται στό μυαλό καί ὁ …Σπηλ-ό-πυργος…; Ἀναρωτιέμαι… :roll:

      • Σουλιώτης said

        Ειδατε πουθενα στο αρχικο μου σχολιο ( Σεπτεμβρίου 26, 2012 στις 8:40 μμ )
        να αναφερομαι στις σχεσεις Οθωνα – Κολοκοτρωνη ? Γιατι απο κει ξεκινησε η διαφωνια.

        Στο μονο σχετικο που αναφερθηκα ηταν οταν ο Κολοκοτρωνης μιλησε στην Πνυκα, ετρεξαν ενστολοι να τον συλαβουν σε περιπτωση που εκανε επανασταση.

        Ο Μνημων, πηρε ενα πραγμα που δεν ειπα και το σχολιασε σαν να το ειπα.
        Και αυτο που πραγματικα ειπα δεν το σχολιασε κανεις!!!
        ελεος πια

        Γι αυτο που εγραψα δε σχολιασε κανεις αν ισχυει ή οχι.
        Που αν ισχυει,τοτε κατα τη γνωμη μου, ειναι πολυ σημαντικο για τις πραγματικες σχεσεις πισω απο τη βιτρινα και για το ποιοι βρισκοταν πισω απο τον Οθωνα,ακομα και οταν κυβερνουσε.
        Αντιθετα ο Μνημων σχολιασε κατι που δεν ειπα, και βασιζομενος εκει εβρισε και την πηγη μου που χρησημοποιησα, και δημιουργησε θεμα εκ του μη οντως.

        Σχολιασε και παρακατω, και απαντησα και εκει σχετικα με τις δωρεες του Οθωνα.

        Παρεπιπτοντως, επι Οθωνα το 1852, φυλακιστηκε και ο Μακρυγιαννης.

        Για μενα ,και μονο που ειχαμε γερμανο βασιλειά ειναι ντροπη.

      • Σουλιώτης said

        “…οταν ο Κολοκοτρωνης μιλησε στην Πνυκα, ετρεξαν ενστολοι να τον συλαβουν σε περιπτωση που εκανε επανασταση…”

        Ειναι αληθεια αυτο ή οχι? ειναι πλαστογραφια απο το “χωματα με ιστορια” αυτο το γεγονος ή οχι ?
        Αυτο ειπα εγω….

      • Σουλιώτης said

        Μετα απο τοσα που εχω δει στο ιντερνετ, δεν επιρεαζομαι καθολου πια απο βαρυγδουπα νικ νειμς, αβαταρ, και δηλωσεις περι ειμαι ορθοδοξος.
        Εχω δει αλλους να δηλωνουν ορθοδοξοι….και μολις καποιος πει κατι κακο για τους εβραιους, να μετατρεπονται σε λυσσασμενα τερατα, και αντιθετα να μην ειναι τοσο φανατικοι ως ορθοδοξοι…τοσο που λες ας δηλωνε καλυτερα φιλοεβραιος ή κατι αλλο, το ορθοδοξος τι το θελει?
        Επισης ξερω οτι οσοι εχουν ως ινδαλα τους τον μαρμαρωμενο Βασιλια, δεν βγαζουν χολη για τον Καποδιστρια, το αντιθετο μαλλον…
        Και βαζουν και ενα “ορθοδοξος” για ξεκαρφωμα…

        Δεν επηρεαζομαι καθολου απο πατριωτικα χριστιανικα ψευδονυμα και δηλωσεις
        για μενα ολοι κρινονται απο τα γραφομενα τους.
        Και βαλτε και εμενα μεσα.Δε με νοιαζει.Στην πραγματικη μου ζωη εχω μαθει να ειμαι ενας με εκατό.Ενας εναντιον εκατο, εκει που δεν εχω το προβλημα της δυσλεξιας που εχω στο ιντερνετ…Δεν πτοουμαι καθολου απο αριθμους, και οσο πιο μονος μενω τοσο πιο πολυ πεισμωνω στις αποψεις μου.Πολυ πιο χαλαρα και πιο ερεθιστικα.
        Στην πραγματικτητα σε θεματα ορθοδοξιας πατριδας ,ειμαι χειροτερος απο οτι ηταν η Μαρια καποτε με το ζαγκλο….το θυμαστε το ζάγκλο ε?

      • Γιώργης said

        Ἐδῶ εἴμαστε φίλε Σουλιώτη…, μῆ σκᾶς… ΚΑΙ μάτια ἔχουμε ΚΑΙ βλέπουμε…
        (καί βέβαια τόν θυμόμαστε ἐκεῖνον τόν γελοῖο !!! Τόν περιποιήθηκα δεόντως καί αὐτοπροσώπως ἄλλωστε! :twisted: )

      • ΜΑΡΙΑ said

        Βρέ σύ Σουλιώτη,μήν φορτώνεις δέν σοῦ εἶπα ὅτι ἔχεις ἄδικο,ἁπλῶς παρέθεσα τά ἱστορικά γεγονότα.
        Ὅλοι κρινόμεθα καί κρίνουμε,δέν εἴμαστε ἀλάνθαστοι οὔτε ἱστορικοί καί μποροῦν νά συμβοῦν διάφορα……
        ……κακές προθέσεις νά μήν ὑπάρχουν.
        Σέ θέματα Ὁρθοδοξίας σέ θυμᾶμαι πολύ καλά καί ἐγώ,πάντως… ;)
        Τόν καλικάντζαρο ποῦ τόν θυμήθηκες;;;; :) :)

      • Σουλιώτης said

        Φορτωνω γιατι καποιος παρερμηνευσε τα λεγομενα μου. και επι αυτης της παρερμηνειας συνεχιστηκε η συζητηση, ακομα κι απο μενα στην αρχη που παρασυρθηκα.
        Δεν θυμηθηκα τον καλικατζαρο, εσενα θυμηθηκα,και απλως λεω οτι οπως ησουν εσυ με κατι τετοιους ,ετσι και χειροτερα ειμαι εγω, εκτος ιντερνετ…για λογο που ανεφερα.
        Για μενα το μεγαλυτερο μαρτυριο ειναι να γραφω στον υπολογιστη και στο κινητο…τοσο που αναρωτιεμαι καμια φορα γιατι το κανω…
        Μου εχει τυχει να μαλωνω με μικτη ομαδα 10 ατομων αθεων ,αντρες και γυναικες, οπου καθε φορα που καποιος ελεγε καποια “εξυπνη” ειρωνεια εναντιον μου,οι γυναικες της…ομαδας ειχαν ως σκοπο να γελανε με το ζορι…Αλλα δεν με αγγιζουν καν κατι τετοια, με ερεθιζουν…
        Εμφανισημος απομακρος και επιθετικος, φορ εβα

      • Astillais said

        Σουλιώτη, αναρωτιέσαι;
        Να σου πώ εγώ
        Τυχαίο δεν υπάρχει
        Υπάρχει κάτι που σε γεμίζει άσχετα αν δεν ξέρεις το όνομά του
        Τι είναι αυτό;
        Η ΑΝΑΓΚΗ επικοινωνίας με μόνο εφόδιο το ΕΓΩ
        χωρίς οφίτσια και άλλες φιοριτούρες
        ΟΦΕΙΛΕΙΣ να συνυπολογίζεις τους αναγνώστες που δεν μιλούν
        Με κατανοείς;

      • Μνήμων said

        @Σουλιώτη , ο λόγος που σου απαντώ δεν είναι οι σαφέστατοι απαξιωτικοί υπαινιγμοί για το άτομο μου, καμμία κρίσις θετική ή αρνητική δεν με απασχολεί όταν προέρχεται από αγνώστους. Σου ζήτησα εκ της αρχής του σχολίου
        μου συγνώμη,κάτι που επαναλαμβάνω και σήμερα. Συμβαίνει να έχουμε διαφορετικές πηγές και τρόπους έρευνας
        και μαθήσεως. Οτι έγραψα το έγραψα προς γνώσιν των αναγραφομένων σε επίσημα ιστορικά κείμενα. Διερωτήσου
        όμως επί τη ευκαιρία ποία ανάγκη υποχρέωσε τους Ελληνες αγωνιστές να ζητήσουν την έλευσιν του Οθωνος
        διότι αυτός φυσικά δεν ήλθε αυτοβούλως,μήπως για να μην καταρρεύσει η όλη επιτυχία της επαναστάσεως από
        τις μεταξύ τους διαμάχες γιά τα πρωτεία; μήπως ο υπέρμετρος εγωισμός και η διχόνοια;. Η μελέτη της ιστορίας
        πρέπει να γίνεται χωρίς συναισθηματισμούς,με ψυχρή λογική για να έχει διδακτικά αποτελέσματα.

      • Σουλιώτης said

        Γιατι αισθανεσαι την αναγκη να με ενημερωσεις για το τι σε απασχολει και τι οχι? Για να ξερω?
        Οπως εχθες ενημερωνες την Αστιλαις ,οτι δεν σε πτοει ο τροπος που αυτη σε πειραζει

        Αλλα εστω και ετσι για να δουμε ποιος ηταν ο “υπαινιγμος”
        “Επισης ξερω οτι οσοι εχουν ως ινδαλα τους τον μαρμαρωμενο Βασιλια, δεν βγαζουν χολη για τον Καποδιστρια, το αντιθετο μαλλον…”
        Αυτο γεγονος ειναι, οχι υπαινιγμος

        Απο την αλλη το “μη μου κακιωνεις” που εγραφες εχθες σε αλλη σχολιαστρια, δεν ενπεριεχει υπαινιγμο στο “ατομο” καποιας αλλης, οπως λες?

        Αλλα επειδη και παλι δεν απαντησες σε αυτο που εγραψα στο αρχικο σχολιο μου και σε ρωτησα και προηγουμενως ,και παλι ξεφευγεις απο το θεμα που μιλησα, το ξαναλεω
        “…οταν ο Κολοκοτρωνης μιλησε στην Πνυκα, ετρεξαν ενστολοι να τον συλαβουν σε περιπτωση που εκανε επανασταση…”
        Ειναι αληθεια αυτο ή οχι? ειναι πλαστογραφια απο το “χωματα με ιστορια” αυτο το γεγονος ή οχι ?
        Αυτο ειπα εγω

        Ειπα ουθενα εγω ή η πηγη μου οτι δεν ισχυαν τα περι βραβευσης κτλ του Κολοκοτρωνη απο Οθωνα?
        ΟΧΙ
        Αλλα παρ ολα αυτα εβρισες την πηγη μου με υπαινιγμο
        “…ο κάθε μαμα….ας περιορισθεί σε ότι γνωρίζει…”

        Τοτε για ποιο πραγμα ζητας σηγνωμη,αφου εξακολουθεις να με παρερμηνευεις?
        Δεν εχω καταλαβει…

        “…Συμβαίνει να έχουμε διαφορετικές πηγές και τρόπους έρευνας…”
        Σ αυτο παω πασο,ειδικα για το β

        Εσυ εχθες, πρωτα μου ζητησες συγνωμη, και μετα με παρερμηνευσες
        Οπως για τους Αμερικανους στραιωτες στο Ιρακ, που οπως λενε, πρωτα πυροβολουν και μετα ρωτουν…

        Και επειδη και σημερα ξεφευγεις απο το θεμα που εθιξα

      • Σουλιώτης said

        Η τελευται μου σειρα στο προηγουμενο σχολιο ειναι ακυρη

        Υγ
        Το επισοδειο απο την σειρα “χωματα με ιστορια” που αναφερονταν στον Κατσαντωνη με τους εβραιους το ειχα δει και στο προηγουμενο ιστολογιο του φιλτορ…

      • ΜΑΡΙΑ said

        Γειά σου Σουλιώτη μου,λεβέντη….. :)

      • Σουλιώτης said

        Μαρία μου :-)))

  4. Μπραβο Μελια
    μη στεναχωριέσαι που δεν μας ακούνε,,,,καθόλου μη στεναχωριέσαι..
    το ΟΧΙ μας μπορεί να μην ακούγεται καν,,,,,διότι το λέμε μέσα μας ,,σιγανά και ψιθυριστά ,,εως ότου το βροντώφωνάξουμε και τότε θα το ακούσουμε πρώτοι εμείς
    Οι άλλοι δεν θα το ακούσουν,,,,θα το δουν…..

  5. ΒΡΑΧΟΣ said

    Eίμαστε περισσότερο αδύναμοι από αυτό που φαντάζεστε, αγαπητοί και αγαπητές, γιατί απλούστατα είμαστε ακόμα ο Γιώργος, η Μαρία, η Κατερίνα, ο Γιάννης κτλ κτλ κτλ και δεν είμαστε, ακόμα, οι ανώνυμοι φαλαγγίτες της Σημαίας…
    Θα χρειαστεί να ξεχάσετε πολλά από αυτά που ξέρετε ή σας έμαθαν…
    Ο Γιάννης, η Μαρία, ο Πέτρος, ο Κώστας, η Γιάννα, δεν μπορούν να περάσουν την φωτιά…θα καούν…όλοι.
    Μέσα από την φωτιά θα περάσουν όλοι και μερικοί θα καούν…
    Μην σας φαίνεται δύσκολο.
    Είναι δύσκολο μα άλλον δρόμο δεν έχει…
    Δεν είμαστε εδώ για μας…
    Καλησπέρα.

    • juliet said

      Aγαπητέ μου Βράχε , το μέταλλο στη φωτιά αλλάζει σχήμα ,αλλά μένει …..το κούτσουρο καίγεται και μένει η στάχτη.
      Καλησπέρα.

    • ΜΑΡΙΑ said

      ΒΡΑΧΕ,στίς 27 Ὀκτωβρίου 1940 ἔπεσαν γιά ὕπνο ὁ Γιάννης,ὁ Πέτρος,ἡ Ἑλένη…..ἀλλά τήν 28η μέ τό ἀνατριχιαστικό ἄκουσμα τῆς σειρῆνας,ξύπνησαν ὥς ἀνώνυμοι φαλαγγῖτες τῆς Σημαίας!!!

      Ὁ ἀποπροσανατολισμός τῆς κοινῆς γνώμης -γι’ αὐτό δημιουργήθηκε ἡ “κρῖση”-μέχρι στιγμῆς εἶναι ἐπιτυχημένος.
      Ὅλοι ἀσχολοῦνται μέ τά οἰκονομικά καί ὄχι μέ τά ΕΘΝΙΚΑ,πού εἶναι ὁ πραγματικός,ὁ μόνος στόχος!!!

      Μόλις γίνει ἀντιληπτό ὅτι κινδυνεύει ἡ Πατρίδα,ὅλα θ’ ἀλλάξουν…..

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Θέλω να πιστεύω ότι δεν πρέπει να φτάσουμε στις σειρήνες, Μαρία…
        Λίγο κρύο νερό στην μούρη ίσως φτάσει…
        Το γράφω από την ώρα που ξεκίνησα να γράφω στο διαδίκτυο.
        Δεν υπάρχει κανένα άλλου είδους πρόβλημα στον Τόπο, παρά μόνο Εθνικό και έτσι πρέπει να αντιμετωπιστεί.

      • ΜΑΡΙΑ said

        Κι’ ἐγώ θέλω νά τό πιστεύω,ἀλλά δέν τό βλέπω….πρός τό παρόν!!

  6. Έτσι,,,Φωνές και κλάματα τέλος.
    Άμεσος αποκλεισμός της Βουλής και άρση αποκλεισμού όταν αποσυρθούν οι πράξεις υποτέλειας που θελουν να μας επιβάλλουν.
    Με τον εθνικό ύμνο στα χείλη και το αίμα των ηρώων να κυλλά στις φλέβες μας ,,δεν μπορούν,,,
    υποτελείς δεν θα μας κάνουν,,,

  7. Μιχαήλ said

    Ἀπάντηση πρός τούς φίλτατους Καλαμαρᾶ καί Κρητικό (μέ ἀλφαβητική καί χρονική σειρά τά ὀνόματα):

    “Πολυαγαπημένη καί ἐσχάτως…συρθεῖσα καί ἀνασυρθεῖσα ἀπό τά βάθη τῆς καρδιᾶς μου (τά ΠΟΛΥ βάθη ὅμως) Πατρίδα,

    Ξέρω ὅτι στεναχωρῶ τά παιδιά σου καί μᾶλλον ἀφοῦ πρόκειται γιά παιδιά σου, στεναχωρῶ καί σένα.

    Γιατί λέει εἶμαι κομματάκι ἀράθυμος γιά τά γοῦστα τους καί τά λιμανίσια…”γαλλικά” μου δέν ταιριάζουνε μέ τά γαλλικά καί τό “πιάνο” τῆς φράγκικης μεσοαστικῆς ἀνατροφῆς τους, πού ἔσχατως καί πάλι, τήν ἔπιασε ξαφνικά…φαγούρα (τῆς ἀνατροφῆς βεβαίως – βεβαίως), γιατί ξεβολεύεται ἀπό τήν ἕδρα της, μιᾶς καί τά δασκαλίστικα τερτίπια της δέν φτουρᾶνε πλέον.

    Εἶμαι τετρα…σίγουρος, ὅτι ἀπό δῶ καί πέρα, ΟΛΟΙ μας, θά σέ προσέχουμε σάν κόρη ὀφθαλμοῦ καί δέν θά ματαξαναέχουμε μάτια γι’ ἄλλη…τσιφτετελοῦ, λουλουδοῦ ἤ…παξιμαδοκλέφτρα τῆς καρδούλας μας, πού ὁ Μεγαλοδύναμος, (τί θέλει τώρα πιά κι’ αὐτός – καλά δέν τήν περνάγαμε 30τόσα χρόνια;), “μᾶς τήν ἔπλασε τόσο…καλή” (ἀπό τήν Κυρά τῆς Ζάκυνθως).
    Ἐσύ βέβαια γιά καλό καί γιά κακό, κυρίως τό…πρῶτο, νά τά φυλᾶς τά ματάκια σου.

    Σοῦ ξαναματα…υπόσχομαι, ὅτι νά, νά μοῦ βγεῖ τό μάτι (μανία κι’ αὐτή μέ τίς ὀφθαλμ…ΑΠΑΤΕΣ), καί νά μοῦ δώσουν αὔριο σπίτια καί λιοστάσια καί ὑποστατικά καί τέσσερα χηνάρια…εὐρά τό μῆνα νά…ψευτοπερνάω, ἐγώ θά τά ΑΡΝΗΘΩ καί ΜΟΝΗ ἔννοια (λέμε τώρα), θἄχω τά καλούδια σου καί τό συμφέρον σου, τήν Θράκη σου καί τήν Μακεδονία σου καί τήν Κρήτη σου πού θέλουνε νά σοῦ τίς μαγαρίσουνε καί νά τίς κάνουνε…light, σάν τήν…ἐξομολόγηση καί τή συγγνώμη μου…

    Ὁ πάντα “πιστός”…ὑπηρέτης σου,
    Μιχαήλ.-”

    Υ.Γ. Ἐλπίζω νά ἀντιλαμβάνονται οἱ παραπάνω φίλοι, ὅτι ἀπευθύνομαι στούς…”ἐμεῖς, οἱ πολλοί”.

    Υ.Γ.2 Ἄς τραγουδήσουμε…ὅσο προλαβαίνουμε…

    Καλό βράδυ σέ ὅλους.

  8. Μνήμων said

    Αρχικά να ευχαριστήσω την συντάκτρια του άρθρου για τις κατέπανάληψη ιστορικές αναδρομές που μας προσφέρει,καθώς
    και άλλα μέλη του πληρώματος,οι οποίες χαρακτηρίζονται από τον σεβασμό προς την αντικειμενική τους ιστορική αλήθεια.
    Ετσι μαθαίνουμε ή ξαναθυμόμαστε για ιστορικά πρόσωπα και γεγονότα. Και μιά ο λόγος περί ιστορικής αληθείας ιδού τι αναφέρει η ιστορία περί των σχέσεων Κολοκοτρώνη και Οθωνος. Μετά την ενηλικιωσή του και την ανάληψή των καθηκόντων του ως βασιλεύς ο Οθων έδωσε χάρι στον Κολοκοτρώνη και Πλαπούτα για τις ποινές που του είχε επιβάλλει
    το δικαστήριο κατ΄εντολή της αντιβασιλείας. Ο Κολοκοτρώνης έγινε στρατηγός,και έλαβε το αξίωμα του Συμβούλου της
    Επικρατείας, είχε στενές σχέσεις με τον Οθωνα και μάλιστα την τελευταία νύχτα της ζωής του ευρίσκετο σε δεξίωση στα
    ανάκτορα,όπου επιστρέφοντας στο σπίτι του απεβίωσε λόγω εγκεφαλικού επεισοδίου.
    Αυτή είναι η ιστορική αλήθεια και ο κάθε μαμα….ας περιορισθεί σε ότι γνωρίζει και ας μην ανακατεύει την ιστορία δεν
    είναι σαλάτα για κάθε γούστο.
    Υ.Γ ΠΗΓΗ ΒΙΚΙ ΠΑΙΔΕΙΑ.
    ι

    • Σουλιώτης said

      Ναι, τωρα ειδα οτι σχολιασες και εδω,αλλα καλυπτομαι απο οσα εγραψα παραπανω
      Απλως επιπροσθετα,για μενα το οτι τον ανακυρηξε στρατηγο(και το οποιο γνωριζα οταν εγραψα τα πρωτα σχολια μου) δε σημαινει τιποτα. Τι επρεπε δηλαδη να κανου να τον σκοτωναν? Απλως επειδη ο κοσμος αγαπουσε τον Κολοκοτρωνη το εκαναν αναγκαστικα για τα ματια του κοσμου και για να εξαγορασουν τη σιωπη του.Ετσι νομιζαν αυτοι τουλαχιστον.
      Απο αξιωματα,γαλονια και τιτλους στην Ελλαδα αλλα χωρις κανενα απολυτως πρακτικο αντυκρισμα αλλο τιποτα….. .Να κανουν τον καλο με το αζημιωτο.Η ολη συμπεριφορα τους και η νοοτροποια τους η πληρως φιλοδυτικη αυτο μου δειχνει.Και τον Μακρυγιαννη λιγο πριν πεθανει βαρια αρωστος τον ανακυρηκαν αντιστρατηγο.
      Παρε ενα γαλονι και βουλωστο και κατσε στη γωνιά σου κα ασε εμας να κυβερναμε.
      Και η αποφυλακιση τουαπο τον οθωνα ηταν μια πρωιμη εφαρμογη του δογματος του σοκ.

      • Σουλιώτης said

        Μην γινεστε θυματα -λογω καλης πιστης- της υποκρισιας των δυτικων και δυτικοθρεμενων

    • Σουλιώτης said

      Σεπτεμβρίου 27, 2012 στις 3:04 πμ
      Θα επιμεινω οτι η σειρα ντοκυμαντερ για την επανασταση, που παρουσιασε ο Μαμαλακης,
      οσες φορες την ειδα τουλαχιστον
      ειναι οτι ποιο εγκυρο και οτι πιο κοντα στις πραγματικες πηγες υπαρχει.Μακραν ο,τι καλυτερο εχω δει επι του θεματος.
      Οποιος πιστευει οτι καπου λεει ψεματα ας δωσεισ συγκεκριμενα παραδειγματα.
      Αυτα που εγραψε ο Μνημωνας δεν τα αρνηται ουτε η σειρα ουτε εγω,και τα γνωριζα, απλως εχουμε αλλη ερμηνεια.

    • Σουλιώτης said

      “…ο Οθων έδωσε χάρι στον Κολοκοτρώνη και Πλαπούτα για τις ποινές που του είχε επιβάλλει
      το δικαστήριο κατ΄εντολή της αντιβασιλείας. Ο Κολοκοτρώνης έγινε στρατηγός,και έλαβε το αξίωμα του Συμβούλου της
      Επικρατείας, είχε στενές σχέσεις με τον Οθωνα…”
      “…Αυτή είναι η ιστορική αλήθεια και ο κάθε μαμα….ας περιορισθεί σε ότι γνωρίζει και ας μην ανακατεύει την ιστορία…”

      Ειπε πουθενα ο Μαμαλακης οτι δεν εγιναν ολα αυτα?

      Ο Μαμαλακης ειπε οτι οταν ο Κολοκοτρωνης μιλησε στην Πνυκα ετρεξαν αστυνομικοι να δουν αν κανει επαναστασγη για να τον συλαβουν.
      Εγινε ή δεν εγινε αυτο ?

      Εκ του μη οντως βγαζεις συκοφαντιες

  9. antart22 said


    Καληνύχτα σας!

  10. αγαπητοί/τες μου ,,καλή σας νύχτα,καλό ξημέρωμα
    για καληνύχτα ενα αγαπημένο μου

Υποβολή απάντησης

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 79 other followers

%d bloggers like this: