ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

  • Ἡ Ἱστορία,ΔΕΝ ἀλλάζει !

  • Ἡ Μακεδονία εἶναι Ε Λ Λ Α Δ Α

  • Πρόσφατα άρθρα

  • Κατηγορίες

  • Η ΘΡΑΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ !

  • ΓΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ

  • Η ΒΟΡ.ΗΠΕΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

  • Ἀπό τήν Φλωρεντία,στήν ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ

  • ΜΕΤΑΜΟΥΣΕΙΟΝ – Θ/Κ «Γ.ΑΒΕΡΩΦ»

  • Μαθαίνουμε…

  • ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ

  • ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΟΝ

  • ΕΤΥΜΟΛ.ΛΕΞΙΚΟΝ ΑΡΧ.ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ

  • ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ «ΗΛΙΟΥ»

  • ΜΕΓΑ ΛΕΞΙΚΟΝ (Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΥ)

  • ΛΕΞΙΚΟΝ ΗΣΥΧΙΟΥ

  • ΛΕΞΙΚΟΝ «LIDDEL-SCOTT»

  • ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

  • ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ

  • 324 – 1453

  • ΧΡΟΝΙΚΟΝ ΤΗΣ ΑΛΩΣΕΩΣ

  • 1 8 2 1

  • Ἀπομνημονεύματα Ἡρώων τοῦ 1821

  • Ὁ ΕΛΛΗΝΟ – ΤΟΥΡΚΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ τοῦ…

  • ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝ (1904-8)

  • ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ ’12- ’13

  • ΤΟ ΠΝ ΤΙΜΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΚΑΝΙΚΟΥΣ

  • Α’ ΠΠ (1914-18)

  • Μ.ΑΣΙΑ (1919-22)

  • O X I (1940-41)

  • ΙΩΑΝ.ΜΕΤΑΞΑΣ

  • ΕΑΡΙΝΗ ΕΠΙΘΕΣΙΣ (9-24 Μαρ.1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ (1941)

  • Η ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ (1941)

  • Β’ ΠΠ (1 9 4 1 – 4)

  • 1944-49

  • ΑΘΑΝΑΤΟΙ !!!

  • ΑΡΧΕΙΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΩΝ

  • ΘΑ ΑΝΟΙΞΗι Ο ΦΑΚΕΛΛΟΣ ;

  • Tηλεοπτικές Προτάσεις

  • ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Θ/Κ «ΓΕΩΡ. ΑΒΕΡΩΦ»

  • ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ

  • ΕΓΕΡΤΗΡΙΟΝ ΣΑΛΠΙΣΜΑ

  • ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ

  • Πρόσφατα σχόλια

    υποκειμενικός σχολια… on “Η καλωσύνη βλάπτει τον αμεταν…
    Πετροβούβαλος on “Η καλωσύνη βλάπτει τον αμεταν…
    γιώργος ηράκλειο on “Η καλωσύνη βλάπτει τον αμεταν…
    Πετροβούβαλος on “Η καλωσύνη βλάπτει τον αμεταν…
    γιώργος ηράκλειο on “Η καλωσύνη βλάπτει τον αμεταν…
  • ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ,ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΑΝΗΚΟΥΝ

  • Ὑπογρᾶψτε γιά νά ξαναλειτουργήσῃ ΟΡΘΟΔΟΞΗ !

  • Ὁ Γκρεμιστής Κωστῆ Παλαμᾶ

  • Θ/Κ «Γ. ΑΒΕΡΩΦ» ΣΗΜΑ 3 Δεκ.1912

  • ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΞΕΧΝΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ…

  • ΝΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΤΕ…

  • ΟΡΚΟΣ ΕΦΗΒΩΝ

  • ΟΡΚΟΣ ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ

  • ——————————

  • ΦΟΡΕΣΙΕΣ καί ΑΡΜΑΤΑ τοῦ ’21

  • Η ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΝΥΚΑ (1838)

  • ΠΑΥΛΟΣ ΜΕΛΑΣ (1974) …ἡ ταινία

  • ΒΟΥΛΓΑΡΙΚΑΙ ΩΜΟΤΗΤΕΣ

  • Μία ἀνοικτή πληγή Μνήμης 1914-23

  • Η ΜΑΥΡΗ ΒΙΒΛΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ

  • ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ γιά γερμ.ἀποζημιώσεις

  • ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ

  • ——————————

  • Ζημίαι τῶν ἀρχαιοτήτων έκ τοῦ πολέμου καί τῶν στρατευμάτων κατοχῆς (1946)

  • Ο ΦΙΛΕΛΛΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

  • ΝΕΟΝ ΜΟΥΣΕΙΟΝ ΑΚΡΟΠΟΛΕΩΣ

  • ΑΓΕΛΑΣΤΟΣ ΠΕΤΡΑ

  • ΣΕΜΝΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ ΤΩΝ ΘΕΩΝ

  • ΔΙΟΛΚΟΣ,ΓΙΑ 1500 ΧΡΟΝΙΑ

  • ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

  • ΟΧΙ ΣΤΟ ΤΖΑΜΙ

  • M.K.I.E.

  • Γιά ἀποπληρωμή ἐξωτ.χρεῶν,μόνο…

  • Ἡ ἔξοδός μας,εἶναι ἡ Κ_ _ _ά _α τους !

  • ΤΙΣ 10,ΠΙΟ…ΠΙΑΣΑΡΙΚΕΣ

  • ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ…

  • INSIDE JOB

Αποφθέγματα του Μάνου Χατζιδάκι και ένα επίκαιρο κείμενό του.

Posted by Πηδαλιούχος στο Ιουνίου 14, 2012

“Μερικοί κύριοι νομίζουν ότι είμαστε συνάδελφοι”.

“Η μουσική χρειάζεται 3 πράγματα. Τέχνη, τεχνική και βιώματα. Χωρίς αυτά δε γίνεται να γράψεις μουσική”.

“Δύο είναι οι εχθροί της πολιτικής και του πολιτισμού: ο λαϊκισμός και ο ελιτισμός”.

“Η δόξα είναι επιταγή που δεν πρέπει να εξαργυρώσεις σε χρήμα. Παίρνεις χρήμα, χάνεις τη δόξα”.

“Όταν συνηθίζεις το τέρας, αρχίζεις να του μοιάζεις. Δυστυχώς συνηθίσαμε το πρόσωπο του τέρατος”.

“Είσαι η πιο ερωτική κωφάλαλη που πέρασε ποτέ απ’ το ελληνικό θέατρο – από κάθε, ίσως θέατρο”.(προς την Έλλη Λαμπέτη, σχετικά με το ρόλο της στο θεατρικό έργο “Σάρα, τα παιδιά ενός κατώτερου Θεού”, 1981)

“Τώρα που ζω με τον εαυτό μου βαθειά κι απόλυτα, θέλω να μάθω ο ίδιος ποιος υπήρξα, τι σκέφτηκα, πώς έζησα και τι είναι αυτό που συνθέτει την μελλοντική μου απουσία“. (σημείωμά του στο δίσκο “Αθανασία”)

“Αδιαφορώ για την δόξα. Με φυλακίζει μες στα πλαίσια που καθορίζει εκείνη κι όχι εγώ”.

“Λένε πως οι καλλιτέχνες είναι είτε κομμουνιστές είτε ομοφυλόφιλοι. Εγώ πάντως δεν είμαι κομμουνιστής…”

“Οι εκ παραδόσεως αρσενικοί φροντίζουν να είναι ακριβείς στα ραντεβού τους με τους φίλους τους”. (επίπληξη στον Βασίλη Βασιλικό)

“Ο,τι έχω ιερό: Να περιφρονώ τις συνήθειες των πολλών, τη λογική του κράτους και την «ηθική» των συγγενών μου. Να αγαπώ με πάθος τους κυνηγημένους, τους ανορθόδοξους και τους αναθεωρητές”.

“Ποτέ δεν πρόκειται να τελειώσει η ανθρώπινη περιπέτεια αλλά και η ανθρώπινη ευπιστία. Πάντα ο άνθρωπος θα πιστεύει πως τα όνειρά του θα δικαιωθούν. Αλλά και πάντα θα αγνοεί πως ο ίδιος καταστρέφει τα όνειρά του με το να ξυπνά κάθε πρωί. Κάθε πρωί κι όχι για πάντα, μια και μόνη φορά”.

“Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει: Πάντα μ’ απασχολούσε το γνωστό εμβατήριο όσες φορές τ’ άκουγα. Έλεγα μέσα μου, τι άραγες εννοεί; Σκέφτηκα, σαν κάτι να φωτίστηκε μέσα μου, εφόσον η Ελλάδα δεν πεθαίνει ποτέ, πάει να πει πως και ποτέ δεν θα αναστηθεί”.

“Δε μ’ αρέσει η αναμνησιολογία, την απεχθάνομαι. Είναι χειρότερη κι από μνημόσυνο. Τι πάει να πει “μνημόσυνο”; Κάποιον που δεν θυμάμαι και μια δεδομένη στιγμή, καθορισμένη, οφείλω να τον θυμηθώ”.

—————————————————–

Ακολουθεί ένα κείμενο του κορυφαίου Έλληνα μουσικοσυνθέτη από το Αντικλείδι.  Η εισαγωγή είναι του Μιχάλη Γελασάκη.

O Mάνος Χατζιδάκις αποδυκνύει για μια ακόμη φορά ότι ήταν μπροστά για την εποχή του και είχε μάτια και αυτιά ανοιχτά φιλτράροντας το κάθε τι που συνέβαινε και έχοντας ταχύτατα αντανακλαστικά το κατέγραφε και το παρατηρούσε. Έμπαινε σε βάθος στα φαινόμενα της εποχής και γι’ αυτό κατάφερε να είναι διαχρονικός.

Παρακάτω παραθέτουμε αυτούσιο ένα κείμενό του για το νεοναζισμό και τον εθνικισμό που έγραψε τον Φεβρουάριο του 1993, λίγους μήνες πριν τον θάνατό του. Το κείμενο αυτό είχε δημοσιευτεί στο πρόγραμμα αντιναζιστικής συναυλίας που είχε δώσει η Ορχήστρα των Χρωμάτων με έργα Βάιλ, Λίστ και Μπάρτον. Το ίδιο κείμενο παράλληλα είχε δημοσιευτεί και στην εφημερίδα Ελευθεροτυπία.

“Ο νεοναζισμός, ο φασισμός, ο ρατσισμός και κάθε αντικοινωνικό και αντιανθρώπινο φαινόμενο συμπεριφοράς δεν προέρχεται από ιδεολογία, δεν περιέχει ιδεολογία, δεν συνθέτει ιδεολογία. Είναι η μεγεθυμένη έκφραση-εκδήλωση του κτήνους που περιέχουμε μέσα μας χωρίς εμπόδιο στην ανάπτυξή του, όταν κοινωνικές ή πολιτικές συγκυρίες συντελούν, βοηθούν, ενυσχύουν τη βάρβαρη και αντιανθρώπινη παρουσία του.

Η μόνη αντιβίωση για την καταπολέμηση του κτήνους που περιέχουμε είναι η Παιδεία. Η αληθινή παιδεία και όχι η ανεύθυνη εκπαίδευση και η πληροφορία χωρίς κρίση και χωρίς ανήσυχη αμφισβητούμενη συμπερασματολογία. Αυτή η παιδεία που δεν εφησυχάζει ούτε δημιουργεί αυταρέσκεια στον σπουδάζοντα, αλλά πολλαπλασιάζει τα ερωτήματα και την ανασφάλεια. Όμως μια τέτοια παιδεία δεν ευνοείται από τις πολιτικές παρατάξεις και από όλες τις κυβερνήσεις, διότι κατασκευάζει ελεύθερους και ανυπότακτους πολίτες μη χρήσιμους για το ευτελές παιχνίδι των κομμάτων και της πολιτικής. Κι αποτελεί πολιτική «παράδοση» η πεποίθηση πως τα κτήνη, με κατάλληλη τακτική και αντιμετώπιση, καθοδηγούνται, τιθασεύονται.

Ενώ τα πουλιά… Για τα πουλιά, μόνον οι δολοφόνοι, οι άθλιοι κυνηγοί αρμόζουν, με τις «ευγενικές παντός έθνους παραδόσεις». Κι είναι φορές που το κτήνος πολλαπλασιαζόμενο κάτω από συγκυρίες και με τη μορφή «λαϊκών αιτημάτων και διεκδικήσεων» σχηματίζει φαινόμενα λοιμώδους νόσου που προσβάλλει μεγάλες ανθρώπινες μάζες και επιβάλλει θανατηφόρες επιδημίες.

Πρόσφατη περίπτωση ο Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος. Μόνο που ο πόλεμος αυτός μας δημιούργησε για ένα διάστημα μιαν αρκετά μεγάλη πλάνη, μιαν ψευδαίσθηση. Πιστέψαμε όλοι μας πως σ’ αυτό τον πόλεμο η Δημοκρατία πολέμησε το φασισμό και τον νίκησε. Σκεφθείτε: η «Δημοκρατία», εμείς με τον Μεταξά κυβερνήτη και σύμμαχο τον Στάλιν, πολεμήσαμε το ναζισμό, σαν ιδεολογία άσχετη από μας τους ίδιους. Και τον… νικήσαμε. Τι ουτοπία και τι θράσος. Αγνοώντας πως απαλλασσόμενοι από την ευθύνη του κτηνώδους μέρους του εαυτού μας και τοποθετώντας το σε μια άλλη εθνότητα υποταγμένη ολοκληρωτικά σ’ αυτό, δεν νικούσαμε κανένα φασισμό αλλά απλώς μιαν άλλη εθνότητα επικίνδυνη που επιθυμούσε να μας υποτάξει.

Ένας πόλεμος σαν τόσους άλλους από επικίνδυνους ανόητους σε άλλους ανόητους, περιστασιακά ακίνδυνους. Και φυσικά όλα τα περί «Ελευθερίας», «Δημοκρατίας», και «λίκνων πνευματικών και μη», για τις απαίδευτες στήλες των εφημερίδων και τους αφελείς αναγνώστες. Ποτέ δεν θα νικήσει η Ελευθερία, αφού τη στηρίζουν και τη μεταφέρουν άνθρωποι, που εννοούν να μεταβιβάζουν τις δικές τους ευθύνες στους άλλους.

(Κάτι σαν την ηθική των γερόντων χριστιανών. Το καλό και το κακό έξω από μας. Στον Χριστό και τον διάβολο. Κι ένας Θεός που συγχωρεί τις αδυναμίες μας εφόσον κι όταν τον θυμηθούμε μες στην ανευθυνότητα του βίου μας. Επιδιώκοντας πάντα να εξασφαλίσουμε τη μετά θάνατον εξακολουθητική παρουσία μας. Αδυνατώντας να συλλάβουμε την έννοια της απουσίας μας. Το ότι μπορεί να υπάρχει ο κόσμος δίχως εμάς και δίχως τον Καντιώτη τον Φλωρίνης).

Δεν θέλω να επεκταθώ. Φοβάμαι πως δεν έχω τα εφόδια για μια θεωρητική ανάπτυξη, ούτε την κατάλληλη γλώσσα για τις απαιτήσεις του όλου θέματος. Όμως το θέμα με καίει. Και πριν πολλά χρόνια επιχείρησα να το αποσαφηνίσω μέσα μου. Σήμερα ξέρω πως διέβλεπα με την ευαισθησία μου τις εξελίξεις και την επανεμφάνιση του τέρατος. Και δεν εννοούσα να συνηθίσω την ολοένα αυξανόμενη παρουσία του. Πάντα εννοώ να τρομάζω.

Ο νεοναζισμός δεν είναι οι άλλοι. Οι μισητοί δολοφόνοι, που βρίσκουν όμως κατανόηση από τις διωκτικές αρχές λόγω μιας περίεργης αλλά όχι και ανεξήγητης συγγενικής ομοιότητος. Που τους έχουν συνηθίσει οι αρχές και οι κυβερνήσεις σαν μια πολιτική προέκτασή τους ή σαν μια επιτρεπτή αντίθεση, δίχως ιδιαίτερη σημασία που να προκαλεί ανησυχία. (Τελευταία διάβασα πως στην Πάτρα, απέναντι στο αστυνομικό τμήμα άνοιξε τα γραφεία του ένα νεοναζιστικό κόμμα. Καμιά ανησυχία ούτε για τους φασίστες, ούτε για τους αστυνομικούς. Ούτε φυσικά για τους περιοίκους).

Ο εθνικισμός είναι κι αυτός νεοναζισμός. Τα κουρεμένα κεφάλια των στρατιωτών, έστω και παρά τη θέλησή τους, ευνοούν την έξοδο της σκέψης και της κρίσης, ώστε να υποτάσσονται και να γίνονται κατάλληλοι για την αποδοχή διαταγών και κατευθύνσεων προς κάποιο θάνατο. Δικόν τους ή των άλλων. Η εμπειρία μου διδάσκει πως η αληθινή σκέψη, ο προβληματισμός οφείλει κάπου να σταματά. Δεν συμφέρει. Γι’ αυτό και σταματώ. Ο ερασιτεχνισμός μου στην επικέντρωση κι ανάπτυξη του θέματος κινδυνεύει να γίνει ευάλωτος από τους εχθρούς. Όμως οφείλω να διακηρύξω το πάθος μου για μια πραγματική κι απρόσκοπτη ανθρώπινη ελευθερία.

Ο φασισμός στις μέρες μας φανερώνεται με δυο μορφές. Ή προκλητικός, με το πρόσχημα αντιδράσεως σε πολιτικά ή κοινωνικά γεγονότα που δεν ευνοούν την περίπτωσή τους ή παθητικός μες στον οποίο κυριαρχεί ο φόβος για ό,τι συμβαίνει γύρω μας. Ανοχή και παθητικότητα λοιπόν. Κι έτσι εδραιώνεται η πρόκληση. Με την ανοχή των πολλών. Προτιμότερο αργός και σιωπηλός θάνατος από την αντίδραση του ζωντανού και ευαίσθητου οργανισμού που περιέχουμε.

Το φάντασμα του κτήνους παρουσιάζεται ιδιαιτέρως έντονα στους νέους. Εκεί επιδρά και το marketing. Η επιρροή από τα Μ.Μ.Ε. ενός τρόπου ζωής που ευνοεί το εμπόριο. Κι όπως η εμπορία ναρκωτικών ευνοεί τη διάδοσή τους στους νέους, έτσι και η μουσική, οι ιδέες, ο χορός και όσα σχετίζονται με τον τρόπο ζωής τους έχουν δημιουργήσει βιομηχανία και τεράστια κι αφάνταστα οικονομικά ενδιαφέρονται.

Και μη βρίσκοντας αντίσταση από μια στέρεη παιδεία όλα αυτά δημιουργούν ένα κατάλληλο έδαφος για να ανθίσει ο εγωκεντρισμός η εγωπάθεια, η κενότητα και φυσικά κάθε κτηνώδες ένστιχτο στο εσωτερικό τους. Προσέξτε το χορό τους με τις ομοιόμορφες στρατιωτικές κινήσεις, μακρά από κάθε διάθεση επαφής και επικοινωνίας. Το τραγούδι τους με τις συνθηματικές επαναλαμβανόμενες λέξεις, η απουσία του βιβλίου και της σκέψης από τη συμπεριφορά τους και ο στόχος για μια άνετη σταδιοδρομία κέρδους και εύκολης επιτυχίας.

Βιώνουμε μέρα με τη μέρα περισσότερο το τμήμα του εαυτού μας – που ή φοβάται ή δεν σκέφτεται, επιδιώκοντας όσο γίνεται περισσότερα οφέλη. Ώσπου να βρεθεί ο κατάλληλος «αρχηγός» που θα ηγηθεί αυτό το κατάπτυστο περιεχόμενό μας. Και τότε θα ‘ναι αργά για ν’ αντιδράσουμε. Ο νεοναζισμός είμαστε εσείς κι εμείς – όπως στη γνωστή παράσταση του Πιραντέλο. Είμαστε εσείς, εμείς και τα παιδιά μας. Δεχόμαστε να ‘μαστε απάνθρωποι μπρος στους φορείς του AIDS, από άγνοια αλλά και τόσο «ανθρώπινοι» και συγκαταβατικοί μπροστά στα ανθρωποειδή ερπετά του φασισμού, πάλι από άγνοια, αλλά κι από φόβο κι από συνήθεια.

Και το Κακό ελλοχεύει χωρίς προφύλαξη, χωρίς ντροπή. Ο νεοναζισμός δεν είναι θεωρία, σκέψη και αναρχία. Είναι μια παράσταση. Εσείς κι εμείς. Και πρωταγωνιστεί ο Θάνατος”.

 

About these ads

206 Σχόλια to “Αποφθέγματα του Μάνου Χατζιδάκι και ένα επίκαιρο κείμενό του.”

  1. Σ Υ Γ Χ Α Ρ Η Τ Η Ρ Ι Α…!!!!
    Σ Υ Γ Χ Α Ρ Η Τ Η Ρ Ι Α…!!!!
    Σ Υ Γ Χ Α Ρ Η Τ Η Ρ Ι Α…!!!!

  2. ΜΑΡΙΑ said

    Χίλια εὐχαριστῶ Πηδαλιοῦχε,ὁ πολυαγαπημένος Χατζηδάκις,τόσο σοφός,τόσο ἐλεύθερο πνεῦμα καί τόσο θεϊκός μουσουργός!!!

  3. Πετροβούβαλος said

    Με εκπλήσεις ευχάριστα Πηδαλιούχε…. συγχωρεμένες όλες οι αμαρτίες σου του περασμένου Μαρτίου (ξέρεις εσύ)!

  4. ΜΑΡΙΑ said

    Ψάχνω νά βρῶ τόν λόγο του,στό Καλλιμάρμαρο τό ’87.
    Ὁ πρῶτος πού μίλησε δημόσια γιά τόν αὐριανισμό,σ’ ἐκεῖνα τά δύσκολα χρόνια τῆς μαύρης χούντας τοῦ πασόκ.
    Προφητικότατος…

  5. ΒΡΑΧΟΣ said

    Ενδιαφέρον.
    Διάβασμα.

  6. Ο Χατζηδάκης σε άγριες εποχές παρ όλο που ποτέ δεν έκρυψε
    τις πολιτικές πεποιθήσεις του,τόλμησε να πει πράγματα
    που οι υποτιθέμενοι προοδευτικοί της εποχής εκείνης δεν τολμούσαν
    ούτε να ψελλίσουν.Εγώ που λόγω της φύσης της δουλειάς μου
    άκουγα ραδιόφωνο σχεδόν24 ώρες το 24ωρο ποτέ δεν ξέχασα την αναμόρφωση
    που έκανε τότε στο 3ο πρόγραμμα της Ραδιοφωνίας και της εκλαϊκευμένες αναλύσεις
    του πριν από κάθε μουσική εκπομπή που παρουσίαζε ο ίδιος προσωπικά σχεδόν όλη την ημέρα.
    Μπράβο για την ανάρτηση Μέλια!!!
    :twisted:

  7. Μύγα said

    Η «δεξιοσύνη» του Μάνου ουδεμία σχέση έχει με την τωρινή έννοια της λέξης.

    «Μία από τις επιπτώσεις του να αρνείσαι να συμμετάσχεις στα πολιτικά ζητήματα, είναι ότι καταλήγεις να κυβερνάσαι από κατώτερους»
    Μ. Γκάντι

    • Πετροβούβαλος said

      Συμφωνώ (στο πρώτο, στο δεύτερο συμφωνώ επίσης αλλά προέρχεται από την αρχαία Ελληνηκή Δημοκρατία).

      • Πετροβούβαλος said

        “Ελληνική” (κόφτο αφού σε χαλάει…)

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Πλάτωνας Μύγα…

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Μαζί με το “Κάθε λαός είναι άξιος των ανθρώπων που τον κυβερνούν”. Σε ελεύθερη πάντα μετάφραση.

        Καλησπέρα αδερφέ…

      • Πετροβούβαλος said

        Kαλησπέρα αδερφέ μου Επαναστάτη.

      • Ποπολαρος για ανέβα στο 6
        να εξηγήσεις τις επιπτώσεις
        :twisted:

      • Διόρθωση, να αιξοιγοισυς

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        χαχαχαχαχαχαχαχαχα

        Καλησπέρα Μανώλη μου. Δεν δύναμαι γιατί καθαρίζω καζάνια τώρα… :lol: :lol: :lol: :lol:

      • Πετροβούβαλος said

        Δουλιέφτειιι!
        (Ηχώ από τους πυροσωλήνες)

      • Πλήρωμα!! θυμάται κανείς; που έφτιαξε ο Μάνος Χατζηδάκης
        εκπομπή στο Τρίτο πρόγραμμα τότε (η εισασταν πίτσικα;)
        με τραγούδια του Φλωρινιώτη (Αυτός ήταν στην μόδα)
        και κάηκε την άλλη ημέρα το πελεκούδι αφού του την επεσαν
        όλοι μαζί στις εφημερίδες και στα μέσα της εποχής.
        Δεν θυμάμαι τι τους απάντησε,αλλά δεν μπορούσες
        να τα βγάλεις εύκολα πέρα
        μαζί του
        :twisted: (mes thn solhna mproymoyta)

      • Πετροβούβαλος said

        Μανώλη δεν το θυμάμαι αλλά βρήκα αυτό: http://www.musicpaper.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=187:xatzidakisflwriniotis&catid=7:document&Itemid=25

      • Mπράβο Πέτρο,ειδες; δεν μούκοψε να το ψάξω.
        Εκείνη την εποχή το ραδιόφωνο ειχε Πρώτο-Δεύτερο-Τρίτο πρόγραμμα
        το Πρώτο ήταν σοβαρό, ειδήσεις,συζητήσεις και πιο συγκρατημένη μουσική,το Δεύτερο που ήταν για την πλέμπα,ελαφρά – λαϊκά τραγούδια -και ξένα συν ανάλαφρες συζητήσεις, ήταν όμως αγαπημένο για εμάς γιατί 4-5 το απόγευμα κάθε ημέρα ακούγαμε την εκπομπή του Γιάννη Πετρίδη ροκ γιά.
        Και το Τρίτο πριν αναλάβει ο Μάνος Χατζηδάκης που ήταν για την καμαρίλα,
        όλη την ημέρα από Μπετόβεν κι απάνω μόνο κλασική μουσική συν ζωντανές ηχογραφήσεις της συμφωνικής ορχήστρα Αθηνών και πάει λέγοντας.
        Μετά ανέλαβε ο Μάνος την διεύθυνση,το κατεδάφισε και το ξανάχτισε απ την αρχή, φοβερές ζωντανές εκπομπές λόγου και ποίησης, από μουσική την αφρόκρεμα του Ελληνικού,του ξένου ρεπερτορίου,και από ροκ τα καλύτερα συγκροτήματα της εποχής.
        Για 2-3 χρόνια όλοι άκουγαν Τρίτο, μετά ήρθε ο Πρίαπος, ο Χατζηδάκης σε λίγο παραιτήθηκε και όπως ξαφνικά ήρθε, έτσι ξαφνικά έφυγε,
        Αυτά!! :twisted: (sthn soylina ksana)

      • Πετροβούβαλος said

        Συζητούσα παλιότερα με ένα φίλο που τους ήξερε και τους δύο και έλεγε πως η μοναδική εποχή που είδαμε τηλεόραση και ακούσαμε ραδιοφωνο στην Ελλάδα, ήταν η εποχή που είχαν εμπλακεί ο Χόρν και ο Χατζηδάκης. Και διηγώντας τα να κλαις φίλε…

  8. Επαναστάτης Ποπολάρος said

    Καλησπέρα σε όλους.

    Πηδαλιούχε, συγχαρητήρια.

    Πλατωνική φιλοσοφία στην πράξη…

  9. Astillais said

    Πηδαλιούχε, κάνεις επεμβάσεις και στα ονόματα;
    Γιατί με η ήτα ,μέγιστε;
    γιατί;
    Αφού το είπε και το ξεκαθάρισε
    Το ητα τον παχαίνει
    Άντ΄απ΄εκεί ασεβή
    δεν σχολιάζω

  10. Astillais said

    Εδώ τελειώνει η μουσική για την οδό ονείρων Εδώ τελειώνουν τα όνειρα που μου δανείσατε εσείς οι ίδιοι μια βραδυά δίχως να το γνωρίζετε Τώρα είναι αργά Κι όλοι οι φίλοι μου έχουν αποκοιμηθεί Εγώ αθεράπευτα πιστός σ’αυτόν τον δρόμο θα ξαγρυπνήσω ως το πρωί για να μαζέψω τα καινούρια όνειρα που θα γεννήσετε Να τα φυλάξω και να σας τα ξαναδώσω μια άλλη φορά πάλι σε μουσική Καληνύχτα

    Ποιός , ποιός ποιός;
    Ποιός τόπε;

    Ο Χατζιδάκις ΜΟΥ

  11. Ξανακαλησπεεερα πεεερα ως πεεερα
    υπαρχει κιανεις επαε γι ολοι την πεσαν για τουφες
    δυναμικη πολιτικη συζητηση και επαναπατρισμος σε ΑνΕλ απο καμπόσους
    Εγω τους επεισα ,εμενα ποιος θα με πεισει οτι αυτο που κανω ειναι το σωστο.
    μπαμ γμτο μπαμ

    Πηδαλιουχε ειπαμε εχουμε τα ιδια γουστα,μπραβο

    • Πετροβούβαλος said

      Καλησπέρα Γιώργο.
      Κανείς δεν θα σε πείσει, ζαριά είναι… Ίδωμεν…

      • δικιο εχεις ,εγω ομως γιατι νιωθω βλαξ

      • Πετροβούβαλος said

        Εγώ όχι απαραίτητα και εξηγούμαι: Στην διακαναλική οι δεσμεύσεις ήταν σαφείς! Αν σκοπεύουν να κάνουν πίσω μαύρο φίδι που τους έφαγε! Θέλω να πω πως οι πιθανότητες να είναι μούφα έχουν μειωθεί. Έχουν αυξηθεί οι πιθανότητες να είναι κρεττίνοι οι της επικοινωνίας.

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Οι δεσμεύσεις ήταν σαφείς. Όμως είναι σαφές ότι αν βγει η ΝΔούλα, τότε καμία δέσμευση δεν θα έχει νόημα…

      • Πετροβούβαλος said

        Όχι τώρα Επαναστάτη, αλλά πάλι, τώρα δεν βλέπω αποτέλεσμα ικανό (και πιθανό) που θα μας βγάλει από το αδιέξοδο. Είναι μακρύς ο δρόμος ακόμα…

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Πέτρο έχεις δίκιο. Η όλη ιστορία όμως της διεξόδου εξαρτάται και από ποιος θα έρθει πρώτος και θα πάρει το bonus. Εάν το πάρει η ΝΔούλα, τότε τα πράγματα θα είναι τραγικά δύσκολα. Πήγαν πίσω τις φορολογικές δηλώσεις για να το κάνει η νέα κυβέρνηση. Εξετάζουν την περίπτωση να προχωράνε σε κατασχέσεις κινητής και ακίνητης περιουσίας από τα 300 ευρώ. Έρχονται απανωτά μέτρα για να καλύψουν τις νέες τρύπες που δημιουργήθηκαν. Δεν ξέρω πλέον τι θα ακολουθήσει από εκεί και μετά. ΑνΕλ και ΣΥΡΙΖΑ θα είναι εντελώς στο περιθώριο. Ειλικρινά είμαι πολύ μπερδεμένος με το που μας οδηγούν…

      • στη διακαναλικη επιβεβαιώθηκε οτι οι της επικοινωνιας δεν εχουν καμμια επικοινωνια……………για γελια ο Terens Slow . απελπιστικά μονος ο Πανος,οι μονοι που με εχουν πείσει ειναι η Κουντουρα και ειδικα εχθες με τον προδότη Καψη και ο Μαριας χωρις τοπικες παρωπίδες, αντε και ο μπούρδας ο Καπερναουμ.

      • λοιπον φιλοι μου
        1 γραφετε πιο αργα
        2 δεν προλαβαινω
        3 γμτο

      • Πετροβούβαλος said

        Επαναστάτη, ο σίριζας έχει ρίξει τις μάσκες! “Αριστερή συγκυβέρνηση”, “επαναδιαπραγμάτευση” και λοιπά… και μόλις πήρε κεφάλι τσούπ! “Το ευρώ δεν είναι φετίχ!” για να δώσει αβάντα στο Σαμαρά. Αυτοί επικοινωνιακά κρεττίνοι ΔΕΝ είναι αποδεδειγμένα.

        Γιώργο, παρά τις μ@λ@κίες του νεσκουίκ, η διακαναλική πήγε περίφημα. Αν αυτά τα ζητήματα έτρεχαν εγκαίρως, σωστά ιεραρχημένα και με με έξυπνο επιτελείο και μάλιστα από την προηγούμενη προεκλογική περίοδο η υπόθεση των δοσιλόγων θα τελείωνε εδώ! Χωρίς καπερναούμ και λοιπαί δημοκρατικαί δυνάμεις θα μιλάγαμε για σάρωμα! Αλλά ο Πάνος έτρεξε πολύ νωρίς να μπει σε “γυάλινο πύργο”. Ελπίζω ειλικρινά να βγει γρήγορα γιατί το παιχνίδι παίζεται ασχέτως του αν θα υπάρξει μνημονιακή κυβέρνηση.

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Γιώργη, πέρα από τα θέματα επικοινωνίας, (η οποία είναι για γέλια), έχουν και σοβαρά λάθη ή παραλείψεις σε όλο το φάσμα του προγράμματός τους. Τώρα ηθελημένες ή από λάθος, δεν το εξετάζω. Προσωπικά δεν εξετάζω καν τον πατριωτισμό του Πάνου. Αυτό το οποίο με καίει αυτή την χρονική στιγμή είναι το κατά πόσον μπορούμε να έχουμε ειρηνική διέξοδο στον λαβύρινθο που μας έβαλαν τα ρεμάλια. Και μακάρι να κάνω λάθος, όμως πιστεύω ότι εάν βγει πρώτο κόμμα η ΝΔούλα τότε δεν θα έχουμε καμία πιθανότητα ειρηνικής ή έστω ημι-ειρηνικής επίλυσης. Θα είναι τόσο μεγάλη η σφαλιάρα που θα φάμε που δεν θα έχουμε καν την δυνατότητα να βοηθηθούμε μεταξύ μας. Αυτό φοβάμαι…

      • ερωτηση
        μπηκε στον γυαλινο πυργο η τον βαλανε.Οντως η διακαναλικη πηγε περιφημα αλλα επιβεβαιωθηκε με τον μπουρδα διπλα αυτο που λενε ολοι ” ειναι μονος του,τι να κανει ” και αυτο μου/μας αφαιρει πολυ λογο, διοτι τελικα καταληγουμε να πονταρουμε στον εναν και οχι στο συνολο.
        προ καιρου σαλταρισμενοι μιλαγαμε για ΑνΕλ 2,3,4 ,μ πιστευω οτι πρεπει να ποιουμε ενα χαλαρωτικο φραπεδακι μετα τις εκλογες και να δουμε ποιους θα διωξουμε διοτι αναλογα το ποσοστο μπορει και να μην χαθει το παιχνιδι.
        Οι ΑΝΕΛ πιστευω να ειναι η πρωτη δυναμη στις επομενες εκλογες αφου κατακαει η ΝΔ ,ο Τσιριξα πεφτει και θα ξαναπαει στο 4% γιατι ειναι τοσες οι μπουρδες που λεει που δεν συμμαζευετε και θα βρουν αλλο αναχωμα οι πασοκοι.

        αν σου βαλω και τονους μαλλον θα νυσταξεις .

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Πέτρο, το μη χείρον, βέλτιστον αυτή την στιγμή. Ο τσίριζα σίγουρα δεν είναι η λύση των ονείρων μας. Κανενός μας. Στην παρούσα φάση όμως μοιάζει να είναι το μόνο που μπορεί να ανακόψει την πορεία μίας μνημονιακής, ανθελληνικής, αντιλαϊκής κυβέρνησης. Το μεσοπρόθεσμο για το 2ο μνημόνιο δεν έχει ακόμη υπογραφεί. Όσο περνάει ο χρόνος, τόσο εις βάρος μας λειτουργεί κάτω από αυτές τις συνθήκες. Δεν ξέρω κατά πόσον έχουμε τα περιθώρια να σχεδιάσουμε δράσεις με αυτούς στην αρχηγία του κράτους. Σκέψου το. Οι συνθήκες γύρω μας είναι τουλάχιστον περίεργες. Ένας πόλεμος πλέον δεν φαντάζει τόσο μακριά όσο πριν από 2 ή 3 χρόνια. Σκέψου την εμπλοκή της Ελλάδας σε έναν ενδεχόμενο πόλεμο, (λέω εγώ τώρα).

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Γιώργο, οι ΑνΕλ θα είναι πρώτο κόμμα εάν πάρει τα περισσότερα ρεμάλια από την ΝΔούλα. Εάν δεν τα πάρει και με την ταχύτητα που εξελίσσονται οι καταστάσεις και τα γεγονότα γύρω μας, μην εκπλαγείς να βγει πρώτο κόμμα τίποτα χρυσαύγουλα και τρέχουμε και δεν φτάνουμε. Δες λιγάκι την Γαλλία. Κοντά στο 20% το αντίστοιχο κόμμα. Ο κόσμος δεν έχει άλλες ανοχές. Και οι ηλίθιοι δεν το έχουν συνειδητοποιήσει. Ούτε κι ο Πάνος κατά την άποψή μου. Δεν ξέρω τι συμβαίνει. Δείχνουν όχι απλά να είναι σε γυάλινο πύργο, αλλά σε μολυβένιο για να μην τους πιάνουν και οι ακτίνες Χ…

      • Πετροβούβαλος said

        Γιώργη μπήκε . Αν “τον βάλανε” καλύτερα να χαθούν οι Αν.Έλληνες από προσώπου γης ΤΩΡΑ!

        Επαναστάτη η εκτίμησή μου είναι ίδια με αυτή του Γιώργου: Ο τσίριζας είναι ανάχωμα των πασοκόσκυλων και της νδ. Κάτι σε κουνέλης, στο πιό μαζικό του.
        όσο για τον πόλεμο, είναι πέρα απο τις δυνατότητες εκτιμήσεων που μπορούμε να κάνουμε, δεδομένου πως το περιβάλλον είναι χαώδες! Πρωτοφανώς χαώδες…

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Το ξέρουμε αυτό βρε Πέτρο μου. Κι αν δεν το ξέρουμε, το υποπτευόμαστε. Κι έρχομαι να εξηγήσω και να ρωτήσω.

        – Αν βγει πρώτο κόμμα η ΝΔούλα τότε δεν χρειάζεται κανένα ανάχωμα. Τα κάνει όλα μόνη της με Μπατσοκ και όλα μέλι γάλα γι’ αυτούς και κορυδαλλός για εμάς στην καλύτερη των περιπτώσεων…

        – Αν βγει πρώτος ο Τσίριζα, τότε μπορεί να προχωρήσει σε καλύτερες επιλογές αφενός, αφετέρου όμως, λόγω της απειρίας του έχουμε μία πιθανότητα να αντιδράσουμε ικανοποιητικά και έγκυρα ώστε να τους διώξουμε.

        – Να βγει άλλος σε αυτές τις εκλογές πρώτο κόμμα δεν υπάρχει.

        Οπότε ερωτώ. Ποια από τις 2 πιθανότητες συμφέρει περισσότερο εμάς;;;;

      • Επαναστατη σχολιο 2.47
        αδικο δεν εχεις για την ΝΔ.αλλα και ο Συριζα δεν ειναι λυση απο την στιγμη που ουτε ο ιδιος δεβ ξερει τι να κανει,πιστευω οτι μαλλον ανακουφιζεται με την ιδεα του 2.
        ειναι δυνατον να ζητα πρωτια με κουτσομαγκιες του στυλ ” ξερω αλλα πριτς δεν σας λεω ” ΤΙ ΛΕς ΒΡΕ ΠΑΠΑΡΑ,για την ζωη μου μιλας και μου κλεινεις το ματι για να καταλαβω ΤΙ ?????.
        Επαναστατη ΚΚΕ σοφτ ειναι αλλα δεν παυει να ειναι ΚΚΕ και απλα τωρα υποχρεωθηκε να κανει μια αναλυσει για το προγραμμα του και μπερδευαν τις γλωσσες τους διοτι ΔΕΝ μπορουν να πουν αυτο που πραγματικα θελουν.
        Οσο για τον Αντουαν δεν εχει πολλη ζωη σαν κυβερνηση και εκει ελπιζω για τους ΑΝΕΛ

        Για μας …….αααα βρε Επαναστατη φιλε μου
        ειμαστε αναλωσιμοι.

        ποιος διαχρονικα νιαστηκε για μας .κουραγιο και πεισμα χρειαζετε και οσοι αντεξουν
        υπαρχει βεβαια και το μπαμ μπουμ αλλα μονο ως τρομοκρατες και οχι επανασταση

      • Ρε παιδιά ο Καμμένος ειχε τα άντερα να ξεκινήσει
        ολάκερη διαδικασία ήταν ο πρώτος που άρχισε να φώναζει
        αντιμνημονιακά και όταν άρχισε να εδραιώνεται
        στην συνείδηση του κόσμου σαν δυνατή αντιμνημονιακή φωνή
        κατάλαβε ότι μπορούσε να το τραβήξει πολύ πάρα πέρα.
        Έκανε την κίνηση που έπρεπε και του ζητούσε ο κόσμος
        αλλά μετά βραχυκυκλώθηκε μόνος του.
        Εμείς απ την Ολυμπία ακόμα στις αρχές φωνάζαμε
        ειδικά εγώ σε ότι έγραφα,τι τους θές αυτούς; νέους ανθρώπους
        με όρεξή να φανεί κάτι καινούργιο στον ορίζοντα
        να το δει ο κόσμος και να μην αμφιβάλει.
        Αυτός Φατσαμπούκ κι από δω πάν κι άλλοι ούτε μια φορά
        δεν ξαναμπήκε εκεί μετά,χαμένα τα ξενύχτια τόσον καιρό.
        Ποιος να τραβήξει το κάρο με τις πατάτες; μόνος του;
        Βουλευτές που φύγαν απ την Ν.δ. και μετά κρυφοκοίταζαν
        στην Συγγρού με νοσταλγία; ο αχαρακτήριστος 1ος του επικρατείας;
        η ρήξη με τον Αντωνίου που τα βρόντηξε και έφυγε μετά το σαμποτάρισμα
        πούφαγε στην Β! Αθηνών με αποτέλεσμα να βγει ο Κοντογιαννίδης
        που τον ειδα σε μια πολιτική εκπομπή και χτύπαγα το κεφάλι μου στον τοίχο
        απ τις μαλακίες που τραύλιζε, η τον Ζώη που πιάστηκε αδιάβαστος
        κι εξυνε την καρδάρα του,η τον Μαρκόπουλο που όταν τον βλέπεις
        νομίζεις ότι κάνει αγγαρεία.
        Η επικοινωνία στις ημέρες μας είναι το Α και το Ω άμα πάσχεις
        το πληρώνεις.
        Ξέρω και εγώ μπερδεμένος είμαι, δεν είδα και την διακαναλική
        αφού τίναξα την τηλεόραση στο αέρα,θα την δω αύριο στο κομπιούτερ
        μπάς και βγάλω κανά συμπέρασμα νέο.
        Καλό σας βράδυ εύχομαι
        και καλό ξημέρωμα.
        :evil:

      • Πετροβούβαλος said

        Σωστός Μανώλη, έτσι έγινανα τα πράγματα!
        Καληνύχτα φίλε!
        Γιώργο και Επαναστάτη απαντώ σε άλλο σχόλιο για ευκολία.

      • βρε μανια αυτος ο Μανωλης ,ερχετε βαζει φωτια και για σας
        τεσπα τεσπα τεσπα
        καλη σου νυχτα φιλε Μανωλη :smile:

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Μανώλη μου. Νομίζω ότι ούτε και ο ίδιος ήθελε ή δεν ήταν έτοιμος. Αν δεις και το πρόγραμμά τους, προσωπικά πιστεύω ότι είναι επίσης για γέλια. Να σου πω ένα παράδειγμα. Μιλάει για κρατικοποίηση της ΤτΕ. Ωραία. Και;;;; Ότι θα γνωρίζει τι γίνεται;;; Μα όλες οι κεντρικές τράπεζες των χωρών της ευρωζώνης έχουν σαν ανώτατο όργανο την ευρωπαϊκή κεντρική τράπεζα. Ότι γουστάρει εκείνη και πάλι θα κάνει. Μήπως θα καταφέρει να διώξει την επιτροπή που έχει κατσικωθεί κατ’ εντολή της κεντρικής ευρωπαϊκής τράπεζας από την ΤτΕ;;;; Για να μην μιλήσω για πρόσωπα και για άλλα θέματα που δεν τολμάνε να αγγίξουν, όπως ντόπια συμφέροντα !!!

        Άποψη δική μου, εντελώς προσωπική, είναι ότι όλοι τους είναι για ΓΕΛΙΑ. Όλοι τους. Γι’ αυτό θα πρέπει να κοιτάξουμε τι συμφέρει εμάς να κάνουμε. Όχι να πάμε να ψηφίσουμε απλά. Να πάμε και να τους κερδίσουμε στο παιχνίδι τους.

        Καληνύχτα φίλε. Καλό ξημέρωμα.

    • Επαναστάτης Ποπολάρος said

      Γεια σου Γιώργη.

      Αν ισχύουν αυτά που άκουσα για τις μυστικές δημοσκοπήσεις στα κόμματα, τότε οι ΑνΕλ είναι μεταξύ 12 και 14%. Ανέβασαν ποσοστά και έρχονται 3ο κόμμα. (Ξαναλέω και τονίζω αν είναι αλήθεια).

      Το θέμα είναι όμως ότι στην 1η θέση κονταροχτυπιούνται ΝΔούλα και ΣΥΡΙΖΑ κάπου στο 24 με 26%. Εάν βγει 1η η ΝΔουλα, το χάσαμε το κορμί πατριώτη…

      • γεια σου βρε Επαναστατη μπαμ μπαμ μπαμ μπαμ ( τιμης ενεκεν τις επαναστασης )

        το κορμι !!!!! ποιο κορμι
        γραφε : ΝΔ κοντα 30% , Τσιριξα απο 24 εως 26% (Αβερωφ maths)
        Βρασοκ -Ανελ παλευουν απο 8 εως 10% (Aβερωφ) για 3 κομμα

        ειμαστε οπως λενε το 2% της ευρωζωνης στην οικονομια και μας πειθουν οτι αμα βγουμε θα σπειρουμε την καταστροφη χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
        δλδ εχεις 1.000.000 ε και χανεις 20.000ε και ουρλιαζεις ” παναγια μου καταστραφηκα omg”
        Grand κουφαλα Τσισινγκερ μετα απο την περιπετεια της πετρελαικης κρισης του 1974 ” οι ΗΠΑ πρεπει να μεριμνησουν ουτος ωστε να μην ξαναβρεθουν στην ιδια αμυντικη θεση στο μελλον ” και ειπε και αλλες ωραιες κουβεντες και για μας τοτε ο grandcufal

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Γιώργη, οι δημοσκοπήσεις που άκουσα ήταν ΤΡΕΛΛΕΣ.

        Μεταξύ 24 με 26% ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ.
        3ο κόμμα ΑνΕλ με 12 – 14%
        4ο κόμμα Χρυσαύγουλα με 9-10%
        5ο κόμμα ΠΑΣΟΚ με 8-9%

        Το θέμα Γιώργη δεν είναι τι θα πάθουν εκείνοι, αλλά τι θα πάθουμε εμείς. Άστα να πάνε φίλε…

  12. Φαίη said

    Ενιδαφέρουσες οι σκεψεις του Μάνου Χατζιδάκι. Πρέπει να το ξαναδιαβάσω αύριο γιατί κουτουλάω απ ‘τη νύστα. Νοιώθω σα να θέλω κατι να πω.

    Χαιρετώ όλα τα παιδιά.

  13. Πηδαλιουχε ,ο Χατζιδακης μελοποιησε αυτο το τραγουδι οταν ειπε στην μανα του οτι δεν ειναι κουμουνιστης

    ετσι λεγεται,εγω παντως παρον δεν ημουν

  14. Πετροβούβαλος said

    Επαναστάτη, καμία! Αν ο τσίριζας κάνει πως κουνιέται, δεν κάνει κυβέρνηση, ή κάνει και τρώει στη μάπα αποστασίες από τα πασοκόσκυλα πριν προλάβει να ξυστεί.
    Γιώργο οι Αν.Έλληνες, φοβάμαι πως τώρα είναι αδύνατον να κάνουν κάτι. Ίδωμεν… ξαναλέω πως έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας….

    • Επαναστάτης Ποπολάρος said

      Ακόμη καλύτερα Πέτρο μου. Αν είναι έτσι πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να βγάλουμε πρώτο τσίριζα. Η ακυβερνησία αυτή την χρονική στιγμή λειτουργεί υπέρ μας. Άσε που αφήνει χρόνο για ανασύνταξη και επαναπροσδιορισμό για τους Αν.Ελ. 2 !!!

      • Πετροβούβαλος said

        Όπως το θέτεις.. :lol:

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Πέτρο μου, αν έχεις άλλη πρόταση είναι δεκτή. Ειλικρινά, δεν κάνω υποδείξεις. Ρωτάω κι εγώ γιατί είμαι μπερδεμένος. Ειλικρινά όμως. Και βλέπω ότι δεν υπάρχει άλλη διέξοδος…

      • Πετροβούβαλος said

        Καμία πρόταση, ούτε καν προτείνω αυτό που θα ψηφίσω εγώ. Όπως το είπες φίλε μου, όλοι μας μπερδεμένοι…

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        :(

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Ρε παιδάκια, θα μου φέρνετε κανένα τσιγάρο στην φυλακή τουλάχιστον;;;

      • Πετροβούβαλος said

        Θα οργανώσουμε απόδραση. Χρειαζόμαστε στελέχη…

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        χαχαχαχαχαχαχαχαχα

  15. Πετρο και Ποπολαρε
    δεδομενο ειναι οτι ολα εγιναν σε ελαχιστο χρονο για τους ΑΝΕΛ.με συνεπεια στην προσπαθεια υποτυπωδους οργανωσης μπηκε και ο καθε κολιτσιδας.
    Για να δωθει και καποια σοβαροτητα στο εγχείρημα μοιραστηκαν και ποστα σε ατομα που λεγανε οτι ηξεραν και στην πραξη αποδειχτηκε η αναξιοτητα τους.
    Λόγο της δεδομενης πιεσης των 2 εκλογων πιστευω οτι δεν μπορει και δεν πρεπει να κανει αλλαγες ο Πανος διοτι ετσι δειχνει αδυναμια και οι εκδιωχθεντες μονο κακο θα κανουν
    αναμονη για το ποσοστο και εκκαθάριση μετα ,αν δεν κανει εκκαθάριση τοτε ειναι οργανο του συστηματος και απλα θα ειναι στην αναμονη σαν τον Αντουαν επι πολαν.

    • Επαναστάτης Ποπολάρος said

      Γιώργη, έκανε και ο ίδιος κινήσεις που ήταν απαράδεκτες. Ο Αντωνίου π.χ. γιατί έμεινε απέξω;; Το πρόγραμμά τους γιατί δεν έχει υποστεί αλλαγές σε οτιδήποτε είναι λάθος;;; Και πίστεψέ με φίλε, υπάρχουν πολλά λάθη. Επιπλέον, σήμερα που οι εφοπλιστές δήλωσαν ότι εάν καταργηθούν οι φοροαπαλλαγές θα πάρουν τα πλοία τους και θα φύγουν, το μόνο στο οποίο αρκέστηκε να αναφερθεί ήταν ότι δεν θέλει να φύγουν. Το πως θα λύσει το θέμα της φορολόγησης μεγάλου κεφαλαίου για άλλη μία φορά πήγε στον βρόντο. Έχω αρχίσει και πιστεύω πλέον ότι δεν θέλει να έρθει σε ρίξεις και αυτός, όπως και όλοι που πέρασαν από ΝΔούλα. Γι’ αυτό πιστεύω ότι ο Αντωνίου έμεινε εκτός…

      • τα βλεπω και εγω αλλα αυτο που μας καιει εναι η πατριδα.
        καλως η κακος αυτο προεχει διοτι μαζι με την πατριδα παμε πακετο.
        οπως με ξερεις ,οτι ξερεις, την αλλη μερα ειμαι αντιπολιτευση στους ΑΝΕΛ για κοινωνικη δικαιοσυνη και ολα τα συναφη
        πρωτα ομως η σωτηρια

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Φίλε μου Γιώργη, αν είναι όπως τα λέω, πίστεψέ με δεν θα ιδρώσει το αυτάκι τους. Δες τι γράφει από κάτω ο Πέτρος. Μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου ουδέν λάθος αναγνωρίζεται φίλε μου. Ή τους τρίζουμε τα δόντια τώρα που έχουμε ακόμη το περιθώριο, ή πάμε πάλι από την αρχή όταν και εάν βγουν με τα υπάρχοντα στελέχη…

    • Πετροβούβαλος said

      Γιώργο, εκκαθάριση, τουλάχιστον από τα πασοκόσκυλα ΔΕΝ μπορεί να κάνει. Άλλα κόλπα μπορεί να κάνει. Θα σας αποκαλύψω κάτι φίλοι μου: Πρίν από τρεισίμισυ εβδομάδες, εισηγήθηκα σε ΑΝΩΤΑΤΟ επίπεδο στους Αν.Ελληνες σειρά από επικοινωνιακές τακτικές. Ανάμεσά τους ΚΑΙ το πως θα λυνόταν σε μία εβδομάδα το πρόβλημα με τα πασοκόσκυλα ΧΩΡΙΣ εκκαθαρίσεις. Απαιτούταν ασφαλώς ΑΜΕΣΗ κινητοποίηση προς αυτά που πρότεινα.
      Αποτέλεσμα:
      1. Διέκοψαν κάθε επικοινωνία μαζί μου.
      2. Την πρώτη πρώτη από τις προτάσεις μου την έβαλαν σε εφαρμογή πριν από τρεις ημέρες. Για τα υπόλοιπα ούτε λόγος.
      Τα αποτελέσματα τα βλέπετε…

      • ο βασιλιας ειναι γυμνος
        ποιος θα το πει
        αντ αυτου ” Πανο παμε καλα”

        και γιατι να αφησουν εσενα φιλε μου να τους βγαλεις ολους άχρηστους.
        αλλος ο δικος σου σκοπος και αλλα τα δικα τους ΣΥΜΦΕΡΩΝΤΑ.
        εσυ Πετρο καιγεσαι πατριωτικα και αυτοι εχουν αιρκοτισιον και πας να κανεις χαλαστρα.

      • χαιρετα τους πεζους
        σαν εισαι καβαλαρης
        για να σε χαιρετουν και αυτοι
        σαν ξεπεζεψεις

        του το ειπα οταν γνωριστηκαμε και μαλλον μεγραψε

      • Πετροβούβαλος said

        Όχι, δε μίλησα με συμφεροντολόγους, τουλάχιστον δεν έμοιαζαν με τέτοιους. Με επικοινωνιακούς στόκους μίλησα. Τουλάχιστον έτσι θέλω να πιστεύω γιατί αν είναι κι αυτοί συμφεροντολόγοι κλάφτα Χαράλαμπε. End of the game..

      • υπαρχει 1 μια one uno πιθανοτητα να μην εχουν συμφεροντα ……..εκσκιουσμι αλλα ειναι οι επισημοι επικοινωνιολογοι του κινηματος και λενε
        θα κανουμ 1,,,2,,,,3,,,4 και πετυχαμε,
        ειναι δυνατον να πουνε οτι ενας γνωστος μας ειπε να αλλαξουμε τωρα τακτικη και να κανουμε το 7,,,8,,,και το 9

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Πέτρο, ειλικρινά μετά από τόσο καιρό που έχουμε ρίξει κατεβατά στην “Ο”, θεωρείς ότι ακόμη είναι απλά στόκοι ή ότι κάτι άλλο παίζει;; Γιατί, προσωπικά, εδώ και καμιά δεκαριά μέρες έχω γύρει προς το δεύτερο…

      • Πετροβούβαλος said

        Οι ανεπίσημοι είναι, οι επίσημοι έχουν μετατραπεί σε θέατρο σκιών.

      • Πετροβούβαλος said

        Επαναστάτη, λόγω εντατικής ενασχόλησης με την κβαντική φυσική, σκέφτομαι αποκλειστικά με πιθανότητες: Στόκοι: 70%. Κάτι άλλο: 29%. Επιρροή παράξενων ελκυστών (πάρε και λίγη θεωρία Χάους) 1%.

      • Πετρο ξερεις αν λαμβανετε υποψιν καθολου ο Μαριας η τον εχουν για πλακα

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        χαχαχαχαχαχαχαχαχα

        Είμαι λίγο πιο επιφυλακτικός απέναντί τους. Στοκοι: 48%. Κάτι άλλο: 50%. Επιρροή παράξενων ελκυστών: 1%. Παράδοξα της αριστοτελείου λογικής: 1%, (ε να παινέψουμε και λίγο το σπίτι μας ε !!!).

      • Πετροβούβαλος said

        Γιώργο δεν έχω τέτοια πληροφόρηση, κάνω μόνο εκτιμήσεις: Ο Μαριάς προορίζεται για πολύ ψηλά. Και προσωπικά ο Μαριάς δεν με ενοχλεί τόσο πολύ όσο λ.χ. ο μαρκάτος.

        Σωστός Επαναστάτη, έχω γίνει λίγο αμερικανάκι…

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Το ξέρεις το παράδοξο του Επιμενίδη Πέτρο;

      • Πετροβούβαλος said

        Όχι και πρόσεχε: Θα σου ζητήσω άρθρο… :twisted: (Μανώλης Αρκάς)

      • οκ αυριο κανονιζω συναντηση μαζι του αν ειναι εδω και θα σας πω τι και πως

        αυριο εχω αλλη συναντηση με κομαντατουρ εφορια οποτε πρεπει να εχω διαυγεια

        Καληνυχτα αδερφια μου και καλο ξημερωμα

      • Πετροβούβαλος said

        Καληνύχτα Γιώργο, καλή ξεκούραση και περιμένω νέα….

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Καληνύχτα Γιώργη. Καλό ξημέρωμα.

        Α Πέτρο χάνεις. Μεγάλη ιστορία ο τύπος και ίσως αξίζει να κάνεις ένα άρθρο… :lol:
        Ο Επιμενίδης λοιπόν ήταν αρχαίος Έλληνας “σοφός”, και είχε γεννηθεί στην Κρήτη. Σε ένα ποίημά του λοιπόν έγραψε το εξής παράδοξο : Κρήτες αεὶ ψεύσται (οι Κρήτες είναι πάντα ψεύτες).

        Ο Επιμενίδης λέει ότι όλοι οι Κρήτες είναι ψεύτες
        Ο Επιμενίδης είναι Κρητικός
        Άρα ο Επιμενίδης λέει ψέματα
        Άρα οι Κρήτες λένε την αλήθεια
        Άρα και ο Επιμενίδης λέει την αλήθεια
        Άρα οι Κρήτες είναι ψεύτες κ.ο.κ.

      • To “αεί ψεύτες” αναφέρεται στις επιστολές…..

        “αεί ψεύται, γαστέραι αργαί , ανήμερα θηρία” Καινή διαθήκη.

      • Πετροβούβαλος said

        Αυτό είναι το “παράδοξο του Επιμενίδη”;;;

      • Ο Απόστολος Παύλος στήν ἐπιστολή του πρός Τίτον ἀναφέρει «… Δι’ αὐτό σέ ἀφῆκα εἰς τήν Κρήτην, διά νά συμπληρώσεις ὅσα παρέλειψα..». καί ἐφιστᾶ τήν προσοχή του νά εἶναι προσεκτικός μέ τούς Κρητικούς καί ἰδίως νά καταπολεμοῦνται οἱ ψευτοδιδάσκαλοι, γράφοντάς του: «Εἶπέ τις ἐξ αὐτῶν ἴδιος αὐτῶν προφήτης, Κρῆτες ἀεί ψεῦσται, κακά θηρία, γαστέρες ἀργαί» Δηλαδή: Εἶπε κάποιος ἀπό τούς Κρητικούς, πού τόν ἔχουν ὡς προφήτη τους (προφανῶς ἐννοεῖ τόν Ἐπιμενίδη) ὅτι οἱ Κρῆτες εἶναι πάντοτε ψεῦτες, κακά θηρία, ἄνθρωποι πού θέλουν νά τρώγουν πολύ χωρίς νά ἐργάζονται.

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Ιωάννη, ο στίχος αυτός όντως αναφέρεται και στην Προς Τίτον Επιστολή του Αποστόλου Παύλου. Είναι όμως του Επιμενίδη…

        Ναι Πέτρο. Γιατί δεν έχει λύση στην λογική. Για σκέψου το λίγο…

      • Αυτό έγραψα Ποπολάρε…..ο Απόστολος Παύλος αναφέρεται στην φράση του Επιμενίδη αλλά ταυτόχρονα προφυλάσσει τον Τίτο θωρώντας ότι η φράση του Επιμενίδη είναι αληθινή.

      • Πετροβούβαλος said

        To ξέρω το πρόβλημα, την πατρότητά του δεν ήξερα (είπαμε, αμερικανάκι…)

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Ο Επιμενίδης θεωρούνταν σοφός, προφήτης και μάντης !!!
        Λέγεται ότι κοιμήθηκε για 57 χρόνια και ότι έζησε πάνω από 150 χρόνια, (Άλλοι αναφέρουν για πάνω από 250).
        Από τον μυθικό του ύπνο βγήκε η φράση “Επιμενείδιος ύπνος”.

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Καρντάση, μαζί γράφαμε και μαζί το στείλαμε γι’ αυτό δεν σε πρόλαβα… :lol:

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Πέτρο, αφού σου αρέσει η κβαντική φυσική, ψάξε αν δεν το έχεις ακούσει το παράδοξο του Ζήνωνα. Είναι στο στοιχείο σου… :lol:

      • Πετροβούβαλος said

        Αυτό το ξέρω καλά! Σοφιστικό μπάχαλο αλλά άνοιξε πολλούς δρόμους.

      • Κορίτσια καληνύχτα……σβήνω μίζα….

      • Πετροβούβαλος said

        Καληνύχτα αδερφέ!

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Καληνύχτα ρε καρντάση. Τα κλαίμε αύριο… :lol: :lol:

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Πόσο μπροστά ήταν οι πρόγονοί μας αδερφέ !!! Εκπληκτικό παράδοξο αν σκεφτείς ότι το είπε κάποιος πριν από περίπου 2.500 χρόνια που ακόμη δεν είχε εφευρεθεί η κβαντική φυσική. Φοβερό. Κι εμείς μαθαίνουμε τα αμερικανάκια… :lol: :lol:

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Άντε καληνύχτα κι από εμένα. Καλό ξημέρωμα σε όλους…

      • Πετροβούβαλος said

        Έτσι Επαναστάτη μου! Και φαντάσου πόση γνώση έχει χαθεί…

      • Πετροβούβαλος said

        Καληνύχτα αδερφέ, καλό ξημέρωμα!

    • LEON said

      την ειδα ολη την διακαναλικη του Καμμενου .Δυο σημεια:

      α) η κατασχεση ΚΑΙ ιδιωτικων περιουσιων !!! λογω αγγλικου δικαιου και μεσω εφοριας ,τραπεζων(δεν μιλα κανεις αλλος γι αυτο)

      β) ο ασεβης τροπος απο τον δημοσιογραφο στην αρχη των ερωτησεων ,που διαμαρτυρηθηκε για την μεγαλη εισηγηση ,που δειχνει ενα κλιμα των ΜΜΕ απεναντι στους ΑΝΕΛ

      • Καλησπέρα.

        Οι δημοσιογράφοι είναι λογικό να του πηγαίνουν κόντρα όταν ξέρουν ότι υπάρχει πιθανότητα σε λίγο καιρό κάποιοι από αυτούς να είναι άνεργοι στην καλύτερη περίπτωση και στην φυλακή στην χειρότερη….

  16. και για να μην νομιζουν οτι θα μας πιασουν κοιμωμενους
    http://www.youtube.com/watch?v=bMlErmMyXO8
    επαγρυπνουμε

  17. Πελασγός said

    Θεός ο Μάνος …άφησε παρακαταθήκη όχι απλά καλλιτεχνική αλλά ευρύτερα πολιτιστική .
    Το κείμενο είναι μεγάλο και μεστό οπότε θέλει κάποια μελέτη για περαιτερω σχόλια.

    • Επαναστάτης Ποπολάρος said

      Καλημέρα Πελασγέ.

    • Πετροβούβαλος said

      Καλημέρα κι από εδώ φίλε. Περιμένω μιά απάντηση στην Ολυμπία, αν έχεις καμιά ιδέα ρίχτην.

      • Πελασγός said

        Πετροβούβαλος,
        ναι είδα που είπες ότι μιλάς για ελληνικές εταιρείες.
        Ναί το κάνουμε ναι , αλλά νομίζω καλό είναι αν βάλουμε στόχους,
        τι θέλουμε να πετύχουμε με αυτό, τι θέλουμε να μάθουμε ;
        να έχουμε ένα βασικό σκελετό ερωτήσεων ..και μετα όσες προκύψουν
        πάνω στη συζήτηση.
        Πιστεύω ότι πρώτα πρέπει να το σκεφτούμε λίγο
        και μετά να το τολμήσουμε.Μέσα στο μήνα ή αρχές του επόμνεου.
        Βέβαια δεν ξέρω απο τεχνική σκοπιά τι δυνατότητες υπάρχουν,
        αλλά διαισθάνομαι ότι μάλλονείσαι ειδικότερος σε αυτό.

        Υ.Γ. το μαιλ ισχύει

      • Πετροβούβαλος said

        Σου στέλνω το δικό μου σε 1′.

      • Πελασγός said

        Replied.

        Alea iacta est

        Σε χαιρετώ , Καλημέρα και από δω..

      • Πετροβούβαλος said

        Καλημέρα φίλε!

    • γεια σου φιλε Πελασγε,ειχαμε κανει μια συζητηση και γνωριμια και ανταλλάξαμε ευχές για κουραγιο τον χειμωνα σε καποιο μπλογκ,εκτος αν ειναι και αλλος Πελασγος

      • Πελασγός said

        Γιώργο ,
        ίσως έχεις δίκιο ,αλλά δεν το θυμάμαι τώρα…εννοείς στο ΟΛΥΜΠΙΑ; εκεί ίσως
        Τέλος πάντων σημασία έχει ότι βρεθήκαμε εδώ και θατα λέμε.
        Σε αποχαιρετώ για την ώρα ,
        Καλή σου μέρα..

    • Πελασγός said

      Έλα Πέτρο , γύρισα …είναι στο πλοίο..
      φτηνά τη γλυτώσαμε… :-) :-) ελπίζω..

      • Πετροβούβαλος said

        Έτσι φαίνεται Πελασγέ… επιφυλακή πάντως γιατί ο Ιωάννης είναι απρόβλεπτος!

    • Πελασγός said

      Καλημέρα και από μένα..

  18. Μόλις έκανα τσακωτούς τον Πετροβούβαλο και τον Πελασγό να κάνουν ^#%$&ρδελοτσα@ρκα σε άλλα blogs…..

    Ποπολάρε φώναξε γρήγορα την αστυνομία διαδικτύου!!!

  19. Καλημέρα σ’όλους.
    Ο Χατζηδάκης είναι σύγχρονος σοφός.
    Το κείμενο είναι αφύπνιση ενάντια στο νεοναζισμό.
    Ο νεοναζισμός είναι εθνικισμός.
    Ο εθνικισμός είναι φανατισμός.
    Ο φανατισμός και η παιδεία είναι αντίπαλοι.
    Η παιδεία δημιουργεί ελεύθερη σκέψη.
    Η ελεύθερη σκέψη δημιουργεί ελεύθερους ανθρώπους.

  20. Σήκωσαν μια τσιμπισιάρικια ανάρτηση επειδή λέει έσκασε μια βόμβα μέσα σ ένα σπίτι στα χέρια κάποιου που μένει κοντά στο σπίτι του Καμμένου
    Δεν άντεξα άλλο έκανα κόπυ στην θέση του σχολίου ως εξής
    ————————————————————————————————————-
    Επιχειρηματίας, ξενοδόχος από την Κρήτη, τραυματίστηκε σοβαρά λίγο μετά τις 10 το πρωί της Παρασκευής όταν σημειώθηκε έκρηξη τη στιγμή που άνοιγε «παγιδευμένο» με εκρηκτικά δέμα σε διαμέρισμα 1ου ορόφου όπου διαμένει στην οδό Ήρας 18 στην Βουλιαγμένη.

    Ο τραυματίας μεταφέρθηκε στο Ασκληπιείο Βούλας και σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες δεν κινδυνεύει η υγεία του.

    Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι το δέμα το οποίο περιείχε μια γλάστρα προορίζονταν για τον ίδιο.

    Αστυνομικοί της Ασφάλειας Αττικής έσπευσαν στο σημείο και σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις το περιστατικό δεν σχετίζεται με τρομοκρατία και πιθανολογούν να πρόκειται για ξεκαθάρισμα προσωπικών ή οικονομικών διαφορών που τυχόν είχε ο επιχειρηματίας που διατηρεί ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στη Μεγαλόνησο.

    Στην ίδια περιοχή διαμένει και ο πρόεδρος των Ανεξάρτητων Ελλήνων κ. Πάνος Καμμένος ωστόσο το περιστατικό δεν σχετίζεται με τον ίδιο.
    ΒΗΜΑ

    • Το ίδιο έκανα και σε κάποιον άλλον που υποστηρίζει τα αποκάτω
      σε άλλη ανάρτηση
      ———————————————————————————————

      Εάν σ’ αυτήν την αντιστοιχία 1 Γερμανός = 50 ΄Ελληνες, πόσοι λαθρομετανάστες αντιστοιχούν σε κάθε δολοφονία ενός Έλληνος από τους λαθρομετανάστες; Γιατί δεν κάνουμε όπως οι Γερμανοί, να δημιουργήσουμε τάγματα εφόδου και σε κάθε δολοφονία ενός Έλληνος, ν’ αντιστοιχούν 100, 200, 300, κτλ. λαθρομετανάστες, ένοχοι ή αθώοι.
      ————————————————————————————————-
      Πως είπατε;νευράκιας είμαι;
      είμαι, είμαι, έτσι είμαι.
      :evil: (hmitrellos nevrakias)

    • Πετροβούβαλος said

      Πάντως τα Μ.Μ.Ε. έκαναν μόκο για πολλή ώρα μπας και…
      Η επικοινωνία των Αν.Ελλήνων μία από τα ίδια.
      Καλημέρα φίλε!

      • Kαλημέρα Πέτρο μου, μην λαμβάνεις υπ όψιν
        τα φάσκελα θα τα αφήσω σήμερα για εκεί που
        προορίζονται και μετά θα τα αφαιρέσω.
        :twisted:

      • Πετροβούβαλος said

        Άστα Μανώλη, δεν τα λαμβάνω υπ’ όψιν!

      • ΜΑΡΙΑ said

        Καλημέρα παιδιά,ἡ χθεσινή χοντρομ@κ@κία τοῦ Καμμένου περί Ἀβραμόπουλου
        δέν ἐνόχλησε κανέναν;;;;

      • Καλό Απόγευμα ΜΑΡΙΑ!!!
        αφού και ο Αβραμόπουλος
        είναι αντιμνημονιακός
        τα έχω δει όλα σ αυτήν την ζωή.
        :twisted:

      • ΜΑΡΙΑ said

        Ἔ ὄχι βρέ Μανώλη,αὐτό δέν τό περίμενα ἀπό τόν Καμμένο.
        Αὐτοκτονικό ἰδεασμό, ἔχουν ἐκεῖ μέσα;;;;
        Δυό μέρες πρίν τίς ἐκλογές……μέ βάζει σέ σκέψεις!!!

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Καλημέρα Μανώλη.
        Καλημέρα Μαρία.
        Καλημέρα Λεωνίδα.
        Καλημέρα Πέτρε.

        Ο Αβραμόπουλος αντιμνημονιακός, :lol: :lol: :lol: :lol:

        Πάντως ο Πάνος, (και όλα τα κόμματα βασικά), πρέπει να είναι και ο πρώτος μαθηματικός. Εξίσωση με 10 αγνώστους πρώτη φορά στην ζωή μου έχω δει να λύνεται…

        Και η πίτα ολόκληρη και ο σκύλος χορτάτος. Ορίστε βρε σεις που η μοίρα μας επιφύλασσε να δούμε ζωντανά την λύση ενός προβλήματος αιώνων. Παραπονιάρηδες… :mrgreen: :mrgreen:

      • MAΡΙΑ!!!!Κυριακή κοντή γιορτή,
        Ίδωμεν.
        :twisted:

      • ΜΑΡΙΑ said

        Μπονζούγ Ποπολάρε. :)
        Ἄς τό ρίξουμε στήν τρελλή,ἀλλιῶς…………… ;)

      • Επαναστάτη!!!
        Όταν βγαίνεις απ την σουλίνα εσύ
        και εμφανίζεσαι,
        τρουπώνω εγώ και εξαφανίζομαι.
        Φεύγω το βράδυ ξανά.
        Καλό απόγευμα σ ολους.
        :twisted: (hmitrellos troypomenos sthn soulina)

      • Πετροβούβαλος said

        Καλησπέρα.
        Μαρία, όπως το ερμήνευσα εγώ ο Καμμένος έκανε πλάκα. Αν δεν έκανε, μαύρο φίδι που τον έφαγε.

      • ΚΑλησπέρα σε όλους και όλες….

        Ο Καμμένος χθες έκανε την καλύτερη του εμφάνιση για μένα.

        Απάντησε σε όλα. Μίλησε για όλα. Αποστόμωσε τα σκυλάκια και συνεχίζει να είναι ένα καλό “χαρτί”……

        Αυτά….

        άλλα;;;; Εσείς όλα καλά;;;;

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Μαρία, προσωπικά το έχω κάνει ήδη !!!

        Θα ήθελα όμως να απαντήσουν όλοι αυτοί οι υποτίθεται “αντιμνημονιακοί” που υποστηρίζουν την λύση εντός Ευρώ πως θα μπορούσαν με νούμερα να λύσουν την εξίσωση. Με 3 διαφορετικές επιτροπές ελέγχου μόνιμα εγκατεστημένες στην Ελλάδα από την τρόικα και την ΕΚΤ, με δέσμευση των εσόδων του κράτους με ειδικό λογαριασμό στην ΤτΕ, χωρίς κανέναν έλεγχο στην κοπή νέου χρήματος, χωρίς καμία δυνατότητα ενίσχυσης της ρευστότητας των τραπεζών οι οποίες θα αρχίσουν να καταρρέουν η μία μετά την άλλη, χωρίς δυνατότητα έκδοσης ομολόγων αφού η ΤτΕ ελέγχεται πλήρως από την ΕΚΤ, χωρίς όμως νέα μέτρα και κατάργηση των παλιών… Ειλικρινά αδυνατώ. Σηκώνω τα χέρια ψηλά…

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Γιατί βρε Μανώλη;;;
        Τι σε έχω κάνει δηλαδίς ;;;; :lol: :lol:

        Καλή δύναμη φίλε. Καλή συνέχεια…

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Καλημέρα καρντάση.

        Ξέρεις προσωπικά τι βλέπω φίλε; Κοροϊδία σε όλο της το μεγαλείο. Και φυσικά και οι δημοσιοκάφροι της συμφοράς δεν είναι άμοιροι των ευθυνών…

      • ΜΑΡΙΑ said

        Πέτρο,τόν ἄκουσα….δέν μοῦ τό μετέφεραν…..ἔγκλημα!!!
        Κατά τά λοιπά,συμφωνῶ μέ τόν ΙΩΑΝΝΗ….

        Ποπολᾶρε,τά πράγματα εἶναι ἁπλᾶ ὅταν ἀγαπᾶς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τήν Ἑλλάδα,δές τί ἔκανε ὁ Μεταξᾶς σέ ἀντίστοιχη περίπτωση καί πῶς χρησιμοποίησαν τό δεδικασμένο ἄλλες Χῶρες….ΕΚΤΟΣ ἡμῶν!!!!

        Χρειάζεται μιά τέτοια ἀνάρτηση….

      • Πετροβούβαλος said

        Τι να πω Μαρία, αν μετά τα πασοκόσκυλα ετοιμάζεται ΚΑΙ γι αυτό, θα δούμε τάχιστα τον Αβέρωφ να μετατρέπεται σε κίνημμα των θεόμουρλων! Προτείνω δυαρχία από Βράχο και Χριστιάνα (ΑΦΟΥ αποκυρήξουν δημοσίως τον βάζελο).

      • Πετροβούβαλος said

        Και περιμένω άρθρο σου για τον Μεταξά κι ας λέει ο Χατζιδάκις… (για τον Μεταξά, γιατί για τους νεοναζί μιά χαρά τα λέει).

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Μαρία, ο Μεταξάς δεν είχε Ευρώ, δεν είχε επιτροπές ελέγχου εγκατεστημένες στην χώρα, δεν είχε απευθείας δέσμευση των εσόδων του κράτους και άλλα πολλά…

        Είπες κάτι. Όταν αγαπάς ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ την Ελλάδα. Όταν αγαπάς πραγματικά την Ελλάδα Μαρία μου, δεν κάνεις πασαλείμματα. Κάνεις δουλειά. Και αυτό δεν το έχω δει από κανέναν τους.

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Πέτρο, ούτε με σφαίρες, ούτε με χειροβομβίδες, ούτε με πυρηνικές κεφαλές…
        Από και κλείεται…
        Θα γεράσεις περιμένοντας…

      • Πετροβούβαλος said

        Για την δυαρχία θα περιμένω Βράχε, ή για την αποκύρηξη του βάζελου;

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Γιατί βρε Πέτρε κολλάς σε ανούσια πράματα;; Αν συμβεί ΚΑΙ αυτό όπως είπες, ο βάζελος δεν θα υπάρχει… :lol: :lol:

      • Πετροβούβαλος said

        Κάτσε βρε Επαναστάτη να πάρουμε Ο.Κ. για δυαρχία και ποιός τον χ… τον βάζελο…

      • ΒΡΑΧΟΣ said

        Μα για την αποκύρηξη της Παναθηναϊκάρας βεβαίως…
        Όσο για το δυαρχία, δεν προβλέπεται.
        Δημοκρατία.

      • ΜΑΡΙΑ said

        Θά κάνω πώς δέν εἶδα τά σχόλια σου γιά τόν Π.Α.Ο. διότι σοῦ ἔχω δώσει δεκαήμερη ἀσυλία.
        Τήν ἐντεκάτη μέρα……..

        Μία εἶναι ἡ λύση γιά τήν Ἑλλάδα καί δέν προκύπτει ἀπό κάλπες……διότι ΚΑΝΕΝΑΝ καθαρό ΕΛΛΗΝΑ Πατριώτη,δέν θά ἄφηναν νά φτάσει ὥς ἐκεῖ!!!

        Υ.Γ.
        Ἄν δῶ δηλητηριῶδες σχόλιο καί γιά μᾶς τά χανούμια,ἡ ἀσυλία……γίνεται ἀτμός….ἐξαερώνεται…..!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Επαναστάτης Ποπολάρος said

        Όχι, πουτέςςςςς. Τα χανούμια κάνουν ωραίο χορό της κοιλιάς… :lol: :lol:

      • ΜΑΡΙΑ said

        Καλαααααά……….. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

    • Πετροβούβαλος said

      Δημοκρατία στον Αβέρωφ, δυαρχία στο κίνημμα. Θεωρώ πως πήρα το Ο.Κ. από Βράχο, πάμε για Χριστιάνα (Επαναστάτη το έμαθες το κόλπο έτσι; Ρίχνεις ένα βάζελο και σου δίνουν ότι θέλεις).

  21. LEON said

    εγω μολις ειδα κουικ καταλαβα …

  22. [...] Μανος Χατζηδακις, Φεβρουαριος 1993, ΑΒΕΡΩΦ. Manos Hadjidakis, February [...]

Υποβολή απάντησης

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 71 other followers

%d bloggers like this: